Natrich Skrevet 27. februar 2009 Del Skrevet 27. februar 2009 Hei! Jeg skulle installere Sony Vegas Pro 8 Trial idag, for å kjøre dette programmet trenger jeg .net framework 3.0. Problemet mitt er: .net vil ikke laste ned. I installasjonvinduet så skal den laste ned men der er status lik 0... Har også prøvd å laste ned fra Microsoft sine nedlastnings sider men når jeg skal laste ned der får jeg null respons ): Jeg har prøvd å laste ned samme .net på andre pc-er her i huset og der fungerer det på alle maskiner. Noen som har en anelse om hva som kan være feil? Natrich Lenke til kommentar
lilko Skrevet 27. februar 2009 Del Skrevet 27. februar 2009 Har du slått på datamaskinen din? Lenke til kommentar
GeirGrusom Skrevet 28. februar 2009 Del Skrevet 28. februar 2009 Prøv denne:.NET Framework 3.5 Full Redistributable Hvis du ikke får lastet den ned fra din maskin, kan du laste den ned til en annen maskin på nettet og installere den derfra. Dette er ikke web-install versjonen, så den skal ikke koble seg til microsoft for å laste ned noe som helst. Den inneholder .NET Framework 2.0 SP1, .NET Framework 3.0 SP1 og .NET Framework 3.5. Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 28. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 28. februar 2009 Fikk lasta ned på en annen masking og lagt over på min slik du sa, etter det så fikk jeg .Net Framework 3.5 og Vegas Pro 8 på pc-en min Takk for hjelpen GeirGrusom! Natrich Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå