cdrom Skrevet 22. april 2003 Del Skrevet 22. april 2003 Sony er en av det klart beste i busjettklassen. For 3000,- ville jeg uten tvil ha gått for Sony. det er så absolutt riktig Lenke til kommentar
Mawrick Skrevet 22. april 2003 Del Skrevet 22. april 2003 Ikke for å lage noe "flame" war greier, men velg pioneer, har en kamerat med en sony spiller, (av mye samme årsmodell som min pioneer dv-525) og de dvd-platene kameraten min ikke har fått til å funke på sin, fungerer utmerket på pioneer, + at den tar vcd/svcd, + en del andre ting, og den takler billig/dårlige cd'er. En bekjent av meg har også en nad-spiller, den hadde blant annet problem med svcd (hakking)......... Mitt tips er i allefal å gå for pioneer..... Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 23. april 2003 Del Skrevet 23. april 2003 Hvis du vil ha kvalitet sjekk ut Pioneer sine DVD spillere, de topper mange tester. Pioneer er glimrende, alt jeg kjøper av hjemmekino- og bilstereo utstyr er Pioneer... (Bortsett fra hjemmekino høytalere ) Og for å holde seg til topic, DVD spillere fra Pioneer kan anbefales på det sterkeste! Lenke til kommentar
SunKing Skrevet 23. april 2003 Del Skrevet 23. april 2003 Jeg har selv Pioneer DV-545, og den snurrer alt jeg har klart å kaste til den. Glimrende bilde og lyd. Vet ikke prisen på den nå, men den kosta vel rundt 5000 jula 91. Fremdeles ikke sett noen spillere som kan måle seg med den for under 7 lapper. Kjør for Pioneer, det er mitt råd. Lenke til kommentar
angelique__ Skrevet 23. april 2003 Del Skrevet 23. april 2003 har h/k dvd 20 og den er utrolig bra , den mangler støtter for svcd, men jeg pleier ikke å se på svcd uansett. var jeg deg ville jeg kjøpte dvd 25 og du blir neppe skuffet ops dette var visst feil topic , denne skulle i "hvilken standalone dvd-spiller).er man sliten så er det ikke lett. vel jeg tror dvd 21 koster rundt 3000 så da var jeg ikke helt på jordet. Lenke til kommentar
mungo Skrevet 23. april 2003 Forfatter Del Skrevet 23. april 2003 på tv2 hjelper deg sa dem ca 3500 Det er kanskje en stund siden testen ble kjørt. Testen var i februar-utgaven av Lyd og Bilde. Nå koster den 2500 på Komplett. Eller 2700 på Elgiganten (men de har gratis frakt). Jeg tror nok jeg må ta en telefon til Elkjøp og høre om de har den inne. Lenke til kommentar
goggi Skrevet 24. april 2003 Del Skrevet 24. april 2003 Da er det bare å stille inn spilleren til samme sone som filmen. Men jeg trodde at spilleren ble stilt inn til sone 0 fra sone 2. Går det an å velge sone på Pioneer DV-550 eller blir den bare stilt inn til sone 0 permanent? Jeg kjøpte PIONEER DV 550 på elkjøp til ca 2500.- Jeg visste ikke at Elkjøp hadde den. Ifølge www.elkjop.no finnes den ikke i sortimentet. Kan være at noen lokale butikker har den da. er nok bare jeg som surrer..på pioneer så står den nok fast til sone 0. Lenke til kommentar
mungo Skrevet 24. april 2003 Forfatter Del Skrevet 24. april 2003 Jeg har nå vært i telefonisk kontakt med elkjøp og Pioneer DV-550 er bestillingsvare. Hvis prisen er riktig så må jeg nok ta en sykkeltur til Forus i det fine været . Lenke til kommentar
MoNoXiDe Skrevet 24. april 2003 Del Skrevet 24. april 2003 Angående dette med sone 0. Noen filmer kan ikke spilles av i sone 0. Et eksempel på dette er The Patriot Sone 1. Så skal du ha en fullstendig sonefri dvd spiller så kjøp en hvor du velger sone fysisk med fjernkontroll e.l. Har sevl en Pioneer 525 sonefri, og den funker som bare det!!! Tar absolut alt untatt mp3 og divx. (Tar til og med dvd+/- R/RW, Og det sto det ingenting om i manualen. (Kanskje fordi den kom lenge før dvd r/rw) 8) 8) 8) Lenke til kommentar
mungo Skrevet 25. april 2003 Forfatter Del Skrevet 25. april 2003 hvordan er JVC på dvd-spillere da? JVC har en mulig kandidat i sin XV-N5 slim line spiller. Noen som har noen erfaringer med denne eller andre JVC-spillere? Både Pioneer DV-550 og den fra JVC koster 2500. Lenke til kommentar
Lord Hassan Skrevet 28. september 2003 Del Skrevet 28. september 2003 må bare bumpe denne litt! Nå er prisen på dv-550 nedi 1600 kroner. Men fant egentlig aldri helt ut åssen det var med den og sonefri(het) Er det kurant å gjøre? Er det noe jeg f.eks kan be komplett gjøre når jeg bestiller? Er det noe jeg kan gjøre selv? Vet at på noen dvd spillere, så kunne du på en måte bare flashe den med en cd. Åssen funker dette? Og ble 550 HELT sonefri? skjønte at det var forskjell på dette Lenke til kommentar
Botwinnik Skrevet 28. september 2003 Del Skrevet 28. september 2003 http://www.hi-fi-center.no/shop_item.cfm?path=2&id=299 Kostet 4000,- for ei stund siden Lenke til kommentar
megavolt Skrevet 28. september 2003 Del Skrevet 28. september 2003 http://www.hi-fi-center.no/shop_item.cfm?path=2&id=299 Kostet 4000,- for ei stund siden Må dere vekke opp en sovende utdatert tråd?? Kan dere ikk heller starte en ny? Harman Kardon DVD 25 er utrolig bra, veldig bra kjøp. Tilbudspris på hificenteret er 3000, og fast pris vil etter tilbudskampanjen være 3495,- Kjøp Philips DVD963SA hvis du legger på 1k, den er utrolig bra... Støtter dessutten SACD. Pioneer DV-656A støtter både DVD-audo og SACD. Og denne koster bare litt i overkant av 3000 på komplett.... Harman / Kardon DVD 30 støtter DVD-Audio, men denne koster 5000kr. Se på denne her tråden for mer info! Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 28. september 2003 Del Skrevet 28. september 2003 Bare myset innom Computercity.no idag og så Kiss tror jeg det var, som Støtter DivX filmer til etpar lapper Kiss er elendig på bildekvalitet. Jeg snakker av egen erfaring. Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 28. september 2003 Del Skrevet 28. september 2003 Min ble sonefri,men kunne fortsatt spille alle DVD selv om de var såkalt RCE discer. Testet disse filmene som var kodet med RCE: Charlies Angels (...) Har en Toshiba spiller som hadde problemer med Charlies Angles, men jeg bare stakk innom butikken der jeg kjøpte den, fikk ett ark i hånda, og da jeg fulgte instruksjonene på det arket (2-3 knapper på fjernkontrollen), så spilte den av uten problemer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå