mungo Skrevet 22. april 2003 Del Skrevet 22. april 2003 Jeg trenger en anbefaling til ny DVD-spiller til rundt 3000,- kr. Noen som har noen erfaringer med Denon DVD-1600 eller Denon DVD-900? Virker som solide spillere begge to. Førstnevnte tar også DVD-audio. Vet ikke hvor mye jeg kommer til å høre på slike plater da. De er jo ikke så utbredt enda. Lenke til kommentar
WeeR Skrevet 22. april 2003 Del Skrevet 22. april 2003 Har testet endel spillere og til den prisen synes jeg Toshiba SD-220E er best.. Er også testet i mange hifi blader og vunnet "budget" klassen. Er meget fornyød med min Lenke til kommentar
WeeR Skrevet 22. april 2003 Del Skrevet 22. april 2003 På www.audioreviews.com får DVD-1800 veldig god kritikk mens 900 får dårlig.. mye interessant lesing der! Lenke til kommentar
picachu Skrevet 22. april 2003 Del Skrevet 22. april 2003 Litt over budsjett kanskje, men den er verd en nærmere kikk. Phillips DVD-spiller DVD963SA Lenke til kommentar
SmyGen Skrevet 22. april 2003 Del Skrevet 22. april 2003 Sony er en av det klart beste i busjettklassen. For 3000,- ville jeg uten tvil ha gått for Sony. Lenke til kommentar
Jazzcat Skrevet 22. april 2003 Del Skrevet 22. april 2003 Hvis du vil ha kvalitet sjekk ut Pioneer sine DVD spillere, de topper mange tester. Lenke til kommentar
mungo Skrevet 22. april 2003 Forfatter Del Skrevet 22. april 2003 Pioneer dv550 fikk jo best i test på TV2 hjelper meg. Ikke så verst pris heller. Lurer på om jeg skal gå for den. Hvor mye har frekvensen til bildekonverteren å si? Denons modeller kjører på 54 MHz mens Pioneers og andres modeller stort sett kjører på 27 MHz. Spørs om det er verdt nesten 1000 kroner da. Lenke til kommentar
WeeR Skrevet 22. april 2003 Del Skrevet 22. april 2003 Pinoeer spillere pleier å være veldig vanskelige å få sonefrie osv.. Er ikke dette noe problem er pioneer veldig bra. Lenke til kommentar
Jazzcat Skrevet 22. april 2003 Del Skrevet 22. april 2003 Pinoeer spillere pleier å være veldig vanskelige å få sonefrie osv.. Er ikke dette noe problem er pioneer veldig bra. Stemmer ikke. Jeg fikk min Pioneer DVD 454 gjort sonefri på Elkjøp før påske. De brukte ca 2min, og tok ingenting for det (skulle egentlig kostet 200.- men de glemte å ta betalt Takker for bra service ). Lenke til kommentar
mungo Skrevet 22. april 2003 Forfatter Del Skrevet 22. april 2003 helt sonefri eller slik at en kan velge sone? Har hørt om en sperre på noen DVD-filmer som gjør at de ikke kan spilles av i sone-0 som jo er "sonefri" sone. Er det noen av dere som har støtt på det problemet? Lenke til kommentar
JonV Skrevet 22. april 2003 Del Skrevet 22. april 2003 Bare myset innom Computercity.no idag og så Kiss tror jeg det var, som Støtter DivX filmer til etpar lapper Lenke til kommentar
mungo Skrevet 22. april 2003 Forfatter Del Skrevet 22. april 2003 Jeg har lest en omtale av Kiss-spilleren og ble ikke videre imponert. For å se nedlastede filmer på TV trenger jeg bare å gjøre om fra DivX til VCD og *knips* kan de spilles av i f.eks. Pioneer DV-550. Lenke til kommentar
JonV Skrevet 22. april 2003 Del Skrevet 22. april 2003 Ja men VCD er kjipere kvalitet en DivX film + eventuelt flere cder. + masse ventetid på konvertering. Lenke til kommentar
Jazzcat Skrevet 22. april 2003 Del Skrevet 22. april 2003 Min ble sonefri, men kunne fortsatt spille alle DVD selv om de var såkalt RCE discer. Testet disse filmene som var kodet med RCE: Final Fantasy - The Spirits Within - Special edition (Disc one) A Knight's Tale Charlies Angels Final Fantasy - The Spirits Within - Special edition (Disc one) Hollow Man The 6th Day The Patriot Null problemer så langt Lenke til kommentar
amb13 Skrevet 22. april 2003 Del Skrevet 22. april 2003 jeg har en pioneer dv 454. veldig fornøy. har til nå tatt alle formatene jeg har puttet oppi. (vcd, Svcd osv.) synes bilde og lyd også er meget god. er vel egentlig bare tull å spille av divxfilmer. må man absolutt fungerer tv-ut helt fint for meg. konverterer vanligvis mine divx filmer til svcd hvis de er god nok. me nsom sagt. pioneer er tingen Lenke til kommentar
goggi Skrevet 22. april 2003 Del Skrevet 22. april 2003 helt sonefri eller slik at en kan velge sone? Har hørt om en sperre på noen DVD-filmer som gjør at de ikke kan spilles av i sone-0 som jo er "sonefri" sone. Er det noen av dere som har støtt på det problemet? jeg har også hørt at det er slik på noen filmer, men det er jo ikke noe problem. Da er det bare å stille inn spilleren til samme sone som filmen. Lenke til kommentar
Espen_^ Skrevet 22. april 2003 Del Skrevet 22. april 2003 Jeg kjøpte PIONEER DV 550 på elkjøp til ca 2500.- de gjorde den sonefri. Du hører ikke når den spiller. Kjempe kvalitet på svcd hvis d har noe betydning for deg. Lenke til kommentar
mungo Skrevet 22. april 2003 Forfatter Del Skrevet 22. april 2003 Da er det bare å stille inn spilleren til samme sone som filmen. Men jeg trodde at spilleren ble stilt inn til sone 0 fra sone 2. Går det an å velge sone på Pioneer DV-550 eller blir den bare stilt inn til sone 0 permanent? Jeg kjøpte PIONEER DV 550 på elkjøp til ca 2500.- Jeg visste ikke at Elkjøp hadde den. Ifølge www.elkjop.no finnes den ikke i sortimentet. Kan være at noen lokale butikker har den da. Lenke til kommentar
Espen_^ Skrevet 22. april 2003 Del Skrevet 22. april 2003 Jeg visste ikke at Elkjøp hadde den. Ifølge www.elkjop.no finnes den ikke i sortimentet. Kan være at noen lokale butikker har den da. Jeg kjøpte den på elkjøp kr.sand for ca 2500.- han selgeren skrøt av at dem solgte dem for 1000.- billigere enn alle andre(tok d m en klype salt.. har aldri sjekket mulig d stemmer) for på tv2 hjelper deg sa dem ca 3500. Lenke til kommentar
megavolt Skrevet 22. april 2003 Del Skrevet 22. april 2003 Harman Kardon 21 ! Koster litt over 3000kr Skal vist være veldig bra, har ikke testa den lenger enn i 10min selv, så litt vanskelig for meg å si stort om den bortsett fra at den er tøff, og har fint design, bra fjernkontroll (kansje litt rotete?) og at H/K er et bra merke generelt. http://international.harmankardon.com/prod...anguage=ENGLISH Og her er en test (riktignok på tysk da :wink:) : http://international.harmankardon.com/pres...anguage=ENGLISH Klarte ikke å få tak i link til selve testen, men bare gå inn på linken og bla nedover sia til du kommer til dvd 21. Testen åpnes i acrobat reader. Kan nevne at "storebroren" (hvis jeg har forstått det riktig at den er storebror), DVD 25, har vunnet veldig mange tester. Dennne koster 5000 da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå