Stian_Vista64 Skrevet 27. februar 2009 Del Skrevet 27. februar 2009 Takk for hjelpen til alle som har svart på denne siden og hjulpet meg. Jeg er overveldet over så hjelpsom dere har vært. Lenke til kommentar
TRD4U Skrevet 27. februar 2009 Del Skrevet 27. februar 2009 Det er vel mer aktuelt å ta dette i den tråden hvor du fikk hjelpen. Jeg trodde du lærte av oss som prøvde å lære deg folkeskikk på forumet... Kikk her. Lenke til kommentar
Stian_Vista64 Skrevet 28. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 28. februar 2009 Det er vel mer aktuelt å ta dette i den tråden hvor du fikk hjelpen. Jeg trodde du lærte av oss som prøvde å lære deg folkeskikk på forumet... Kikk her. Det var en feil. Men hvordan får jeg slettet dette takkebrevet da? Lenke til kommentar
TRD4U Skrevet 28. februar 2009 Del Skrevet 28. februar 2009 Skjønner, alle gjør feil iblant, beklager den noe strenge tonen i innlegget mitt . Dersom ingen moderatorer kommer over tråden og gjør noe, kan du jo alltids rapportere den, ved å benytte !RAPPORTER-knappen i den første posten. Du har ikke mulighet til å slette egne tråder/poster. Ellers er det vel bare å la den være så forsvinner den vel i mengden etterhvert. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå