int20h Skrevet 27. februar 2009 Del Skrevet 27. februar 2009 Dell hadde en blodig periode mot slutten av 2008, men reddet inn året med en liten margin. Les mer Lenke til kommentar
Rizzla Skrevet 27. februar 2009 Del Skrevet 27. februar 2009 Å huff da. Håper ikke dell kommer til å sparke folk. Kjøpte en dell xps 1730 for et år siden. Nyeste PhysX driveren er nesten 2 år gammel og skjermkortdrivene er over 1 år gammel (176.78 V32) - Det står jo helt stille der i gården... irriterende dårlig !! Lenke til kommentar
GullLars Skrevet 28. februar 2009 Del Skrevet 28. februar 2009 Er det galt at jeg blir glad når jeg leser slike nyheter? Jeg har KRAFTIGE motforestillinger mot dell etter vi hadde dimension 4400, noe værre skrap skal man lete lenge etter, og kontakt med kundeservice fører til en overhengende trang til å "voldta hodet på veggen" Lenke til kommentar
Ganjaman Skrevet 28. februar 2009 Del Skrevet 28. februar 2009 Å huff da. Håper ikke dell kommer til å sparke folk. Kjøpte en dell xps 1730 for et år siden. Nyeste PhysX driveren er nesten 2 år gammel og skjermkortdrivene er over 1 år gammel (176.78 V32) - Det står jo helt stille der i gården... irriterende dårlig !! Du kan laste ned mobile drivere til denne fra www.nvidia.com - gjør det med min litt gamle M1710. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå