Tors666 Skrevet 27. februar 2009 Del Skrevet 27. februar 2009 Hei. Jeg var i forigårs uheldig å kjørte i "rompa" på bilen foran. da han bremset kraftig ned for en fortgjenger og jeg skled inn i hans bil på is. MEN, jeg traff han bak på venstre side, bilen min ble skadet på høyre front. hastigheten var ca. 30km/t under treffet. men hvor fort kan hovedramma på bilen bli skev? Dette er en ford fiesta 97 modell. hva er symptomene på dette? Lenke til kommentar
iNeo Skrevet 27. februar 2009 Del Skrevet 27. februar 2009 Hvis bilen blir rammeskeiv vil du ha merket det. Dører vil ikke lukkes, bakluke vil ikke lukkes osv. Lenke til kommentar
kazzper Skrevet 27. februar 2009 Del Skrevet 27. februar 2009 Hvis bilen blir rammeskeiv vil du ha merket det. Dører vil ikke lukkes, bakluke vil ikke lukkes osv. Ikke nødvendigvis. Kjørte ut av veien med en Vectra for en haug år siden og den var så rammeskeiv at venstre bakhjul bare såvidt touchet bakken når bilen sto på rett flate. Men ikke noe problem med dører og koffertlokk.. Lenke til kommentar
Tors666 Skrevet 27. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2009 ok, men jeg ville iallefall merket noe som helst? for det gjør jeg ikke. En førerdøren knirker litt med det er vel pga. karoseriet som har forskøvet seg litt. men er ikke noe problem å åpne den bare litt lyd... vet at panseret har forsyvet seg litt og sånn. det er ikke noe annet problem enn den ene døra... Lenke til kommentar
kazzper Skrevet 27. februar 2009 Del Skrevet 27. februar 2009 ok, men jeg ville iallefall merket noe som helst? for det gjør jeg ikke.En førerdøren knirker litt med det er vel pga. karoseriet som har forskøvet seg litt. men er ikke noe problem å åpne den bare litt lyd... vet at panseret har forsyvet seg litt og sånn. det er ikke noe annet problem enn den ene døra... Jeg ville fått den sjekka... Lenke til kommentar
Tors666 Skrevet 27. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2009 joa.. Men hva slags konsekvenser er det hvis jeg kjører med den hvis den er rammeskeiv? Hvis jeg ikke merker noe til det så er det vel heller ingen problem? Hvor kan det være lurt å sjekke dette? og hva er prisen? Bilen kjører jo helt rett og sånn Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 27. februar 2009 Del Skrevet 27. februar 2009 Tviler på at den har fått noen skader av betydning i ramma, så kjør og "kos" deg du Så får du heller høre hva de sier ved neste eu-kontroll.... Lenke til kommentar
NoEvo Skrevet 27. februar 2009 Del Skrevet 27. februar 2009 (endret) Når bilen min ble rammeskjev sto ratte skjevt når bilen gikk rett fram. Den lagde også fire spor i snøen. Dører og alt funket som før. Endret 27. februar 2009 av NoEvo Lenke til kommentar
bmwpower92 Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 noevo har tydeligvis hatt en veldig rammeskeiv bil Lenke til kommentar
Tors666 Skrevet 4. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2009 rattet på bilen, var jo litt skjevt fra før. Nå er det ikke noe forskjell. er det ikke noe å bry seg om hvis det ikke er noe annderledes altså? Lenke til kommentar
bmwpower92 Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 nei, men tror sannelig det var faren min du kjørte på ^^ om det var i en strekning mellom namsos-steinkjer, og at det bare ble skader på din bil, p.g.a at du traff bilen foran (en grønn mitsubishi lancer glxi) rett på kroken. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå