Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

kollisjon ford fiesta.

Tors666

Anbefalte innlegg

Hei.

Jeg var i forigårs uheldig å kjørte i "rompa" på bilen foran. da han bremset kraftig ned for en fortgjenger og jeg skled inn i hans bil på is.

MEN, jeg traff han bak på venstre side, bilen min ble skadet på høyre front. hastigheten var ca. 30km/t under treffet.

men hvor fort kan hovedramma på bilen bli skev?

Dette er en ford fiesta 97 modell. hva er symptomene på dette?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hvis bilen blir rammeskeiv vil du ha merket det. Dører vil ikke lukkes, bakluke vil ikke lukkes osv.

Ikke nødvendigvis. Kjørte ut av veien med en Vectra for en haug år siden og den var så rammeskeiv at venstre bakhjul bare såvidt touchet bakken når bilen sto på rett flate. Men ikke noe problem med dører og koffertlokk..

Lenke til kommentar

ok, men jeg ville iallefall merket noe som helst? for det gjør jeg ikke.

En førerdøren knirker litt med det er vel pga. karoseriet som har forskøvet seg litt. men er ikke noe problem å åpne den bare litt lyd... vet at panseret har forsyvet seg litt og sånn. det er ikke noe annet problem enn den ene døra...

Lenke til kommentar
ok, men jeg ville iallefall merket noe som helst? for det gjør jeg ikke.

En førerdøren knirker litt med det er vel pga. karoseriet som har forskøvet seg litt. men er ikke noe problem å åpne den bare litt lyd... vet at panseret har forsyvet seg litt og sånn. det er ikke noe annet problem enn den ene døra...

Jeg ville fått den sjekka...

Lenke til kommentar

joa..

Men hva slags konsekvenser er det hvis jeg kjører med den hvis den er rammeskeiv?

Hvis jeg ikke merker noe til det så er det vel heller ingen problem?

Hvor kan det være lurt å sjekke dette? og hva er prisen?

Bilen kjører jo helt rett og sånn

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...