Gå til innhold

0.5 liter med brus nærmer seg snart 15 kr

UUnreal

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det at folk sier at man blir feit av å drikke light/zero, at man får kreft av det, og at det er farlig osv.osv sier det bare for å retferdiggjøre sitt eget høye sukkerinntak.

Men hey, nå har jeg sluttet å drikke brus i det heletatt - så da er det ikke noe problem for meg egentlig :lol:

Jeg drikker da ikke brus jeg heller(unntaksvis ved høytider)? Men det kunne da ikke du vite. 

Lenke til kommentar

Jeg sikta ikke til deg heller, du har da ikke sagt at man blir feit av lightbrus.

Men det kunne da ikke du vite :)

Hadde en diskusjon for en tid tilbake med et par kolleger av meg. Godt voksne damer som kunne fortelle meg at dersom jeg skulle slanke meg måtte jeg kutte ut lightbrusen, for den la man på seg av..

Lenke til kommentar

Lightbrus kan fremkalle søtsug vet jeg .

Man blir fremdeles ikke tjukk av det (med mindre man gir etter for søtsuget da..)

Men ja.. dag 2 uten lightbrus kan jeg rapportere at jeg er mindre sulten og har null søtsug. Jeg er også bedre i magen enn jeg har vært på veldig lenge. Det er tydelig at lighbrusen gjorde noe funky shit med magen min/fordøyelsen min...

Jeg vet at jeg alltid får lyst å spise sammen med lightbrusen.

Lenke til kommentar
Jeg sikta ikke til deg heller, du har da ikke sagt at man blir feit av lightbrus.

Men det kunne da ikke du vite :)

Hadde en diskusjon for en tid tilbake med et par kolleger av meg. Godt voksne damer som kunne fortelle meg at dersom jeg skulle slanke meg måtte jeg kutte ut lightbrusen, for den la man på seg av..

Angående godt voksne damer så er det alltid dem du ser med 6 pax 1 1/2 litere pepsi max i butikken når de handler.

Vet ikke hva det er med damer og pepsi max? Det smaker dårlig og man legger jo på seg ved å drikke store mengder. Trenger jo ikke være så veldig oppegående for å forstå det, men pepsi max er kanskje en magisk trylledrikk? :p

Gjelder også en del jenter... drikker masse masse pepsi max..... Ser det ofte i butikken.

Hadde de handlet farris hadde jeg skjønt dem, men ikkeskvip med luresukker i.

Men det holder nå. Brus trenger ikke å bli enda dyrere. Nok er nok.

Endret av UUnreal
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324

Men 1.5 med Grans sitronbrus på Rema er 5 kr billigere enn CC , Pepsi & ingerfærøl.....go figure ?

Helvetes formynderstat med hodet opp i......!

Lenke til kommentar
Her på skolen koster 0.5l vann 20kr, brus 15. Motherfucker, det er irriterende.

Jeg forstå at man kjøper vann om finner seg selv tørst tuslende rundt i byen på en varm sommerdag, men hvorfor kjøpe vann på skolen? Likefullt, jeg ser hvorfor du blir irritert. Hvor er logikken i at vann skal være dyrere enn både brus og bensin?

Ellers gjør synes jeg bare det er fint at brusen blir dyrere.

Endret av Gapwick
Lenke til kommentar
Men 1.5 med Grans sitronbrus på Rema er 5 kr billigere enn CC , Pepsi & ingerfærøl.....go figure ?

Helvetes formynderstat med hodet opp i......!

Kan du fortelle meg hva slags skatter og avgifter som gjør at et norskt billigmerke blir billigere enn mer eksklusiv brus? Nei?

Lenke til kommentar

fikk bakoversveis i helga da jeg så 1,5L pepsi cola til 22.90kr +pant hos maxi , all annen brus kosta 19,90 , det er også litt i overkant synes jeg... , har ingenting imot å betale så mye, men hvorfor i alle dager skal de kunne selge brus til 4,90 hos rema, samme innhold , annen smak..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...