Gå til innhold

Crop circles - er de ekte?

Anbefalte innlegg

Hva tror dere?

En gjeng med luringer som tråkker rundt i åkeren, eller er det beskjeder fra en avansert sivilisasjon i en fjern galakse?

Dette har jeg fundert på i årevis. Det har vært en del fakta jeg virkelig ikke kunne forklare. Personlig har jeg sluttet å tro på crop circles etter å ha studert fakta fra begge sidene. Jeg har også kommet i kontakt med en person, som er med i ett "team" som lager virkelig store crop circles i USA. Etter å ha utvekslet en del epost med han og studert fakta er jeg overbevist om at dette bare er sprøyt.

Han jeg er i kontakt med fortalte meg at de ble oppdaget av en ufo fanatiker en gang de nesten var ferdig. Han kom bort og kjeftet på de og sa at de ikke skulle lage crop circles, fordi det kunne være villedende med tanke på de "ekte" crop circlene som aliens laget, også begynte de å diskutere med han, og ble etterhvert enige om at han skulle bli med neste gang de laget en avansert crop circle. Da laget de ett veldig avansert design og ufo fanatikeren satt i bilen og så på. Når de kom tilbake så satt han og gråt fordi han hadde ofret så mye tid på dette. Når han kom hjem fjernet han alt han hadde på "ufo-rommet" sitt, og kastet det... han gjorde om rommet til ett barnerom. Han gikk faktisk glipp av sønnens første bursdag fordi han hadde vært på UFO konferanse i Arizona.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

om jeg ikke husker helt feil.. finnes det en slik tråd fra før?

--

dem er selvfølgelig ekte! dem er jo der :)

men om de er laget av utenomjordiske er vel sprøyt.

jeg så en dokumentar om folk som lagde slike. de klarte å lage de mest praktfulle på 5 timer gjennom nattan!

Lenke til kommentar

Som jeg alltid har sagt:

Hvis du tror at aliens, som har en så avansert teknologi at de kan reise dritlangt i verdensrommet og lande her på vår planet uten at vi klarte å fange dette opp på radar eller lignende, og så tror du at disse skapaningene gir oss beskjeder ved å trampe i maten vår, ja da må du jammen ta deg ei pille og stikke fingren i jorden!!!

Er og blir ALT for dumt!! Det faller rett og slett på sin egen urimelighet, da de er POKKA NØDT til å kunne kommunisere seg imellom for å i det hele tatt lage den teknilogien de bruker for å komme hit og jeg tviler på at de tramper rundt i maten sin for å fortelle hverandre hvordan de skal lage den teknologien!!!! Vi her på denne planeten kan jo i dag snakke med et annet menneske på andre siden av jorden med 11 tastetrykk, men vi har ikke teknologi til å reise lenger enn til vår egen måne.....

Trist å se folk som er så dumme syntes jeg.... :no:

Lenke til kommentar
Som jeg alltid har sagt:

Hvis du tror at aliens, som har en så avansert teknologi at de kan reise dritlangt i verdensrommet og lande her på vår planet uten at vi klarte å fange dette opp på radar eller lignende, og så tror du at disse skapaningene gir oss beskjeder ved å trampe i maten vår, ja da må du jammen ta deg ei pille og stikke fingren i jorden!!!

Er og blir ALT for dumt!! Det faller rett og slett på sin egen urimelighet, da de er POKKA NØDT til å kunne kommunisere seg imellom for å i det hele tatt lage den teknilogien de bruker for å komme hit og jeg tviler på at de tramper rundt i maten sin for å fortelle hverandre hvordan de skal lage den teknologien!!!! Vi her på denne planeten kan jo i dag snakke med et annet menneske på andre siden av jorden med 11 tastetrykk, men vi har ikke teknologi til å reise lenger enn til vår egen måne.....

Trist å se folk som er så dumme syntes jeg.... :no:

Ja der er jeg helt enig. Det er rart at folk kan tro så mye på noe som ikke har blitt vitenskapelig bevist. Jeg skal lære barnene mine å ha ett åpent sinn, men likevel alltid sette spørsmålstegn rundt "historier og eventyr" som ikke har blitt bevist med harde fakta. Det er mye rart ute og går i verden.

Lenke til kommentar

Når det er sagt holder jeg muligheten åpen for at det kan være liv på andre planeter, det er rett og slett for mange planeter til at det IKKE skulle være det...

Et lite tanke ekspriment:

La oss si at dinosaurusene ikke hadde "hersket" på jorden i 160 millioner år og at den meteoren som smacket inn i jorden 65 millioner år siden hadde kommet for 150 millioner år siden isteden og utryddet dem da.... Muligheten for at vi da hadde sett ut som vi gjør i dag er vel heller liten, da vi hadde hatt helt andre og forslkjellige forutsetninger å evolvere ut i fra, men la oss si at vi utifra de forutsetningene var like intelligente som vi er i dag bare 110 millioner før... Hvor hadde vi vært da tro?

For kanskje det er en jord lignende planet som hadde akkurat de forutsettningene og evolverte til der vi er i dag for 100 millioner år siden..... De vil jo være mye MYE mer tekniskt avanserte enn det vi er i dag og kanskje de allerede har begynt å befolke andre planeter på et langt tidligere tidspunkt...

Mulighetene er mange, helt enorme faktisk, så jeg ser ikke bort i fra at det finnes livsformer på andre planeter som kan ha hatt en langt tidligere start enn det vi har hatt. Hvis du deler inn jordens alder til tolv timer har mennesker vært på jorden i tilsammen 2 sekunder.... :( Så å tro at disse vil trampe ned maten vår for å snakke er bare sprøyt og tull.... Helt håpløst faktisk, for de også er underlagt de samme fysiske lovene som vi er når de lander her og er NØDT til å ha avansert teknologi for i det hele tatt å kunne lande her og for å inneha den teknologien må de også snakke sammen på et vis og jeg er veldig VELDIG skeptisk til at de chit-chatter med hverandre i korn åkre... :)

Men liv på andre planeter er jeg åpen for.-... :)

Endret av RWS
Lenke til kommentar

Ja jeg har tenkt akkurat de samme tankene selv RWS. Jeg er nesten overbevist over at det finnes liv på andre planeter.

Et annet faktum som jeg vil ha med er jo at kornsirklene begynte som små klumpete mønstre i åkeren og har utviklet seg over årene til å bli avanserte, store og flotte mønstre. Hvis det er fremmede livsformer som lager dette, hvorfor laget de små og klumpete mønstre i starten som utviklet seg? Hvorfor var ikke mønstrene avanserte fra starten av? Vel, det er fordi dette er spøkefugler, som drar spøken lengre og lengre for å overbevise oss om at det faktisk er ekte.

Han jeg har vært i kontakt med har fått flere av mønstrene han og teamet hans har laget vist på diverse faktaprogrammer, der "eksperter" har gått i åkrene og målt en svak "unormal" stråling, og vært forundret over at kornet er bøyd og ikke knekt osv osv.

Jeg tror at hvis en sivilisasjon er langt foran oss i utviklingen, og er langt mer intelligente enn oss. Så tror jeg også at de vet at å kontakte oss direkte ville være sensasjonellt for oss og ville forandret verden vår for alltid, i mye større grad enn noe som har hendt i menneskehetens historie så lang. Det ville også skape masse-hysteri flere steder. Jeg tror antallet fanatiske UFO-kult sekter ville bli mangedoblet. Jeg tror de vet konsekvensene, og hvis de vil kontakte oss så venter de nok til vi er modne for slik kontakt. For hvis du ser på menneskeheten nå, og hvor selvdestruktive vi er på mange måter, så ser du at vi absolutt ikke er modne for en slik kontakt på noe vis.

Så ja jeg er overbevist om at det finnes intelligent liv flere steder enn på jorden. Og jeg ser ikke bort ifra at vi kan være oppdaget fra flere hold.

Lenke til kommentar
Svigermor tror at de er ekte, for det hadde hun sett på kanalen FEM. Det holdt på å svarte for meg i den påfølgende diskusjonen!

He he he...

Ja, min søster nevnte i forbi farten en gang at mayaene hadde innhugget i stein på sine piramider noe som lignet på vesner med sylidriske flasker på ryggen, pusteflasker?... Hvem vet, kanskje da allerede har vært her og reist igjen når de så vi ikke var kommet lenger enn anno mayaene? Men som i alt annet, å hevde dette som sant blir som å hevde at alt annet vi ikke har filla av bevis for er sant... Så enn så lenge tar jeg det med en klype salt... noen ganger flere klyper salt... :)

Lenke til kommentar
Kan jo ikke lete forumet rundt hver gang man skal poste noe her. :)

Det kan du gjøre, tar ikke mer enn 20 sekund, og vi slepper å få mange topics om det samme.

Anywho, jeg tror ikke at aliens lager cropcircles. Er bevist nok ganger at mennesker klarer det :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...