entername Skrevet 27. februar 2009 Del Skrevet 27. februar 2009 Hei Eg skulle laste ned ein Windows XP volum plate her om dagen (i jobbsamanheng) men eg fekk den ned som .exe fil. Er det nokon som har kjennskap til korleis eg får brent den ut og gjort den om til ei oppstartbar plate? Når eg kjøyrer den pakker den ut ein masse filer, men når eg brenner dei ut seier pc-en under oppstart at cd-plata ikkje har noko oppstartsfunksjon. Eg antar at eg her mangler ei fil eller noko sånt men har ikkje greid og finne ut kva eg eventuelt mangler. Eg har testa eit par "fiksar" på nettet men ingenting virker. Mvh Frustrert Microsoft bruker Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t8fn5F Skrevet 27. februar 2009 Del Skrevet 27. februar 2009 En exe fil er en executable fil. Prøv å kjøre den (dobbeltklikk). Da pakker den sikkert ut et image til en katalog etter eget ønske. Dette image brenner du som et image til en cd. Lenke til kommentar
entername Skrevet 22. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 22. mars 2009 Fant problemet. Fila pakke ut ein Winxp plate ja men var av alle ting ei oppdaterings plate. So eg må installere t.d. OEM versjon av Windows først so oppdatere til volum versjonen etterpå. Sinnsjukt irriterande at det ikkje sto på Micrsoft sine nedlastingssider. Lenke til kommentar
PerB Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 Sikker på at det ikke stod der? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå