RBW Skrevet 27. februar 2009 Del Skrevet 27. februar 2009 På Cebit i neste uke skal Asus vise frem sitt nye konsepthovedkort, med mange spennende løsninger. Les mer Lenke til kommentar
b-real Skrevet 27. februar 2009 Del Skrevet 27. februar 2009 Damn, så iallefall jævlig lekkert ut. Lenke til kommentar
intelli-musa Skrevet 27. februar 2009 Del Skrevet 27. februar 2009 så veldig stilig ut! Men ser at det ikke er vanlig minneslotter, bare sodimm, er vel fordi det ennå er et konseptkort. Men spennende at det er nytenkning i ASUS. Lenke til kommentar
Breidablik Skrevet 27. februar 2009 Del Skrevet 27. februar 2009 (endret) W-O-W!!! Det er det desidert feteste hovedkortet jeg har sett! Edit: "Resultatet skal være dobbelt så bra varmebortføring." Endret 27. februar 2009 av Breidablik Lenke til kommentar
newman221 Skrevet 27. februar 2009 Del Skrevet 27. februar 2009 Ser ufyselig dyrt ut da.... Men gøy med nye ting. Håper mest på hovedkort til i7 i litt mer budsjettsutførelse, som P55 eller noe sånt. Liker ikke helt å måtte betale 2600-3000kr for et hovedkort, i tillegg til 1500-2000kr for ram. Cpu er billig nok, det er akseptabelt. Bare synd resten av komponentene er så utrolig dyre Lenke til kommentar
Timster Skrevet 27. februar 2009 Del Skrevet 27. februar 2009 Det kortet var på en måte stygt men på en annen måte jævlig fett å Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 27. februar 2009 Del Skrevet 27. februar 2009 Første jeg tenkte var: Transformers! Håper mest på hovedkort til i7 i litt mer budsjettsutførelse, som P55 eller noe sånt. P55 kommer med Core i5. Lenke til kommentar
Carl Sagan Skrevet 27. februar 2009 Del Skrevet 27. februar 2009 Første jeg tenkte var: Transformers! Håper mest på hovedkort til i7 i litt mer budsjettsutførelse, som P55 eller noe sånt. P55 kommer med Core i5. Blir det ingen budsjettversion til i7? O_o Lenke til kommentar
Nator Skrevet 27. februar 2009 Del Skrevet 27. februar 2009 Kult med LiPo-batteri UPS på hovedkortet da! Mesa wants Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 27. februar 2009 Del Skrevet 27. februar 2009 herremin.. dette så ut som et reklameprodukt for "Transformers 2". Lenke til kommentar
GullLars Skrevet 27. februar 2009 Del Skrevet 27. februar 2009 Fett hovedkort det, kjeramiske varmerør høres ut som en god plan det. En liten UPS på hovedkortet virker også som en veldig god idè. Nå slo det meg plutselig en kreativ og delvis urealistisk tanke, som det gjør fra tid til annen. Hva med å lage en 5,25" UPS enhet? Eventuelt 2-3x5,25" for større batterikapasitet. Mulighet til å koble diverse ledninger fra PSU uavhengig av hverandre i UPS'en, og så ha samme ledning ut igjen fra UPS til målene. Nå er det godt mulig noe slikt finnes fra før, men jeg har ikke sett det ennå Lenke til kommentar
j0lly Skrevet 27. februar 2009 Del Skrevet 27. februar 2009 Innebygd ups mot flimmer er jo genialt, men hva skjer da med f.eks harddiskene som står rett på PSU? Ellers litt skeptisk til kjøleløsningen, er nok mest looks di går etter. Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 27. februar 2009 Del Skrevet 27. februar 2009 Så jævlig fet ut, tro om den noen gang kommer i produksjon . Lenke til kommentar
ryback Skrevet 27. februar 2009 Del Skrevet 27. februar 2009 Hva er vitsen med det innebyggede minnet? For å bøte på ustabilt eller feilende minne har man hatt ECC og RAID i årevis. Lenke til kommentar
Spetsnaz Skrevet 27. februar 2009 Del Skrevet 27. februar 2009 Online eller offline UPS? Lenke til kommentar
Sparboresh Skrevet 27. februar 2009 Del Skrevet 27. februar 2009 En enkel form for UPS er relativt vanlig i laptop'er, hehe Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 27. februar 2009 Del Skrevet 27. februar 2009 De fleste strømbrudd er kortvarige, ofte bare et par sekunder, og det er bra om hovedkort kan hindre en stor andel av slike ustabiliteter i nettet. Men jeg hadde helst sett for meg at noe slikt var innebygget i strømforsyningen, eventuelt en slags tilleggsmodul. Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 27. februar 2009 Del Skrevet 27. februar 2009 Man får jo ikke mulighet til og gjøre noe på PC'en når det blir strømbrudd! Efikkan... Men korte strømbrudd på mer en 0,5 sek så trengs det UPS... Feks min pc i Idle taklet et strømbrudd på ca 500ms. Men TV'n og Xboxen + klokka slo seg av. Grunnet sine dimensjoner på strømforsyningene sine. Og måter. Det jeg ser for meg er jo at maskinen går i DVALEMODUS hvis strømbruddet er for stort. Der batteriet på hovedkortet sørger for at RAM har strøm til nettet kommer tilbake... Lenke til kommentar
Freedom1 Skrevet 27. februar 2009 Del Skrevet 27. februar 2009 Nice Et av de råere hovedkortene jeg har sett Noobquestion: Hva er UPS? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå