Qumad Skrevet 27. februar 2009 Del Skrevet 27. februar 2009 Jeg opplevde nedetid på forumet i går, etter det så er tekstene på forumet midtstillt. Jeg fryktet det var dårlig koding slik men jeg ser at problemet også oppstår i IE Ser ingen andre som har kommentert dette.. er det kun hos meg? Hvordan kan i så fall dette ha seg i og med at jeg ikke har gjort noe med noen instillinger? Lenke til kommentar
MSg Skrevet 27. februar 2009 Del Skrevet 27. februar 2009 Var noe tull her i går også, bruker Safari, men er fikset her nå. Var noe av det samme du nevner der. Prøv refresh eller noe. Rapporter til en moderator eller til Dotten evt hvis det ikke ordner seg. Lenke til kommentar
cruzader Skrevet 27. februar 2009 Del Skrevet 27. februar 2009 (endret) har samme på flere maskiner med firefox, men bare om jeg trykker på hoveddeler som data,spill etc samt en skjelden gang på underdeler som server Endret 27. februar 2009 av cruzader Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 28. februar 2009 Del Skrevet 28. februar 2009 Selv hadde jeg det slik for en stund siden. Rart. Jeg måtte installere nettleseren på nytt for å få det til å fungere. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg