Carpe Dam Skrevet 27. februar 2009 Del Skrevet 27. februar 2009 Jeg har siklet litt på dette kabinettet en stund, og det blir antagelig det neste kabinettet jeg kjøper. Jeg lurer på om det er noen her som har erfaringer med det. I tillegg skulle jeg likt å vite hvor langt det er fra aluminiumsfronten til innsiden av frontdekselet. Lenke til kommentar
gonzales90 Skrevet 27. februar 2009 Del Skrevet 27. februar 2009 jeg har selv sett på dette kabinettet, og tror nokk det er et _Veldig_ bra kabinett så det var et par reviews av det her: https://prisguiden.no/product.php?p...9128#userReview men ellers har jeg bare erfaring med et annet, lignende, lian li kabinett (og det var veldig bra!) Lenke til kommentar
rhym Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 (endret) jeg har selv sett på dette kabinettet, og tror nokk det er et _Veldig_ bra kabinett så det var et par reviews av det her: https://prisguiden.no/product.php?p...9128#userReview men ellers har jeg bare erfaring med et annet, lignende, lian li kabinett (og det var veldig bra!) Bygde pc til en kompis og anbefalte han PC-A05. Glimrende kabinett imho. Det har samme størrelse som mitt gode gamle LL PC-60, bare lavere. Kabinettet skal kunne ta både 4870x2 og GTX 295, så jeg tviler på at du får problemer. I verste fall får du bare ta ut HD racken i midten. Hvis du planlegger å fylle alle HD brønnene bør du nok måle litt før du kjøper, da den øverste brønnen i HD racken ligger på samme nivå som gfx kortet. *edit* \/\/\/ Leste litt for fort der ja. Det har jeg ikke svar på. Endret 3. mars 2009 av rhym Lenke til kommentar
Carpe Dam Skrevet 3. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2009 Har ikke planer om å sette inn noe større enn et 4870, så det ser jeg ikke på som noen bekymring. Jeg lurer mest på hvor mye plass det er bak frontdekselet, har tenkt til å legge litt skumgummi der for å dempe litt lyd, samt sette to lilla katoder der. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå