amiganostalgia Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 Installasjonen av driveren går kjempefint her, kan forandre oppløsning og sånn også, rett etter driveren er installert. Men så sant jeg restarter maskinen, blåskjerm. Lenke til kommentar
saladin waits for alice Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 Hmm intressant, jeg som snart får en maskin med 4870x2, hvilken driver bør jeg ta da? Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 Hmm intressant, jeg som snart får en maskin med 4870x2, hvilken driver bør jeg ta da? Test mange forskjellige drivere selv, så finner du den som passer deg og dine behov best Høres litt teit ut, men slik er fakta Lenke til kommentar
amiganostalgia Skrevet 19. mars 2009 Del Skrevet 19. mars 2009 ..Og 9.3 kræsjer den og ved oppstart. Det er i det minste ikke blåskjerm nå, maskinen bare restarter seg selv. Om jeg skal kalle det fremskritt vet jeg ikke helt. Lenke til kommentar
Spragleknas Skrevet 19. mars 2009 Del Skrevet 19. mars 2009 Du må nok resne bort driveren helt. Opplevde det samme selv for noen måneder siden. Lenke til kommentar
amiganostalgia Skrevet 19. mars 2009 Del Skrevet 19. mars 2009 Iom at ikke 9.3 driveren funket for meg heller, lagde jeg ett nytt xp x64 image, og la tilbake bl.a agp filters og ms jet og ett par andre ting som jeg mistenkte kunne være av avhengighet for 9.3/9.2 driverne. E voila! Tørte ikke legge inn 9.3 driverene som standard i imaget, men det funker no iallefall... Krysser fingrene for at det holder seg sånn. Lenke til kommentar
saladin waits for alice Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 Hmm intressant, jeg som snart får en maskin med 4870x2, hvilken driver bør jeg ta da? Test mange forskjellige drivere selv, så finner du den som passer deg og dine behov best Høres litt teit ut, men slik er fakta tror 9.3 er best for meg Er fornøyd med ytelsen uansett, noen som har forslag til ikke spill relatert benchmark eller test? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå