Emnity Skrevet 22. april 2003 Del Skrevet 22. april 2003 Jeg lurte på om noen viste hva som var galt ; Når jeg chatter i irc, spiller cs,w3, eller hørrer på musikk etc. klikker dataen plutselig, det kommer en pipelyd i høytalerene og jeg må restarte. Så når det skal starte opp igjen gjør den det samme, så må jeg la den hvile i noen timer før den slutter med det. Spesiel meget iriterende på lan! Noen som vett hva som er galt ? Hardware : Amd athlon 1400mhz. Asus A7V-E Hovudkort. 256mb minne. IBM 40gb harddisk. GFORCE2MX 64mb skjermkort. Lenke til kommentar
Goebbels Skrevet 22. april 2003 Del Skrevet 22. april 2003 Har du kontroll på tempen din? Kan jo høres ut som om du opererer på høye temperaturer siden den må hvile/kjøle seg ned, for så etter en stund og gjøre det samme en gang til.. Bruk motherboard monitor eller les av i bios hvilken temp du har. Lenke til kommentar
Emnity Skrevet 22. april 2003 Forfatter Del Skrevet 22. april 2003 Jeg har sjekka tempen flere ganger når det har skjedd. Den ligger mellom 50-60. Og det er den tempen den vanligvis ligger på. Lenke til kommentar
Emnity Skrevet 27. april 2003 Forfatter Del Skrevet 27. april 2003 Etter mange lan hadde vifta vert litt løs, så den hadde knekkt av litt på cpuen, så det gjorde at den var så ustabil og klikka nå jeg gjor "krevende" ting. Lenke til kommentar
Emnity Skrevet 27. april 2003 Forfatter Del Skrevet 27. april 2003 Etter mange lan hadde vifta vert litt løs, så den hadde knekkt av litt på cpuen, så det gjorde at den var så ustabil og klikka nå jeg gjor "krevende" ting. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå