banjo ulf Skrevet 27. februar 2009 Del Skrevet 27. februar 2009 (endret) Panzer-Hagen kommer et utspill om at Drillo har ødelagt norsk fotball i 20 år. Link Hva mener dere ang dette? Jeg syns dette blir bare teit å lese, særlig når det kommer av en spiller som Hagen, da Drillo faktisk faktisk har fått til noe på banen mens han har ledet Norge som trener, i motsetning til andre trenere vi har hatt. Edit: Fiksa link Endret 27. februar 2009 av banjo ulf Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 27. februar 2009 Del Skrevet 27. februar 2009 Linken din har en mindre feil Tja. Han får mene hva han vil. Du kan ikke argumentere mot resultater kan du? Lenke til kommentar
Hunter147 Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 Ja, ja. Så Hagen mener det er ødeleggende for norsk fotball at vi kom videre fra gruppespillet i VM, og at vi har vært på 2.Plass på FIFA-rankingen. Mener Drillo har gjort en fantastisk jobb jeg. Lenke til kommentar
wûst Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 (endret) Hvem er det som ikke mener han har gjort en strålende jobb da? Den personen fortjener samfunnsstraff i 5 år. bortsett fra hagen.. Endret 15. mars 2009 av Sattern Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 17. mars 2009 Del Skrevet 17. mars 2009 Det er jo sant da. Drillo spiller drittfotball. Lenke til kommentar
wûst Skrevet 17. mars 2009 Del Skrevet 17. mars 2009 Ja, og du mener det hindrer suksess? Lenke til kommentar
Nord-Skandinav Skrevet 17. mars 2009 Del Skrevet 17. mars 2009 Hindrer suksess gjør det vel ikke, bare man scorer flere mål enn motstanderen. Men den typiske drillofotballen er jo ikke den mest publikumsvennlige måten å spille på. Synes derimot at spillet mot Tyskland viste en annen side av Drillo. Lenke til kommentar
wûst Skrevet 17. mars 2009 Del Skrevet 17. mars 2009 Hadde jeg vært Drillo, hadde jeg gitt blanke faen i hva publikum liker og se på. Har han sin måte å vinne på bør ekte fans møte opp uansett hvordan fotballen spilles. Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 17. mars 2009 Del Skrevet 17. mars 2009 (endret) Hagen sa jo dette for mange år tilbake og virker ikke som en mann som skulle endre mening bare fordi vi klarte å slå et umotivert Tyskland, Han står på hva han har sagt offentlig tidligere og hopper ikke på en medgangsbølge som mange andre såkalte eksperter i media virker å gjøre. Han må ha lov til å mene hva han vil og si det, like fullt som de som nå lovpriser fyren etter en god kamp. Endret 17. mars 2009 av archongamer Lenke til kommentar
Bonzoor Skrevet 17. mars 2009 Del Skrevet 17. mars 2009 Selv om fotballen er litt kjedelig blir vel alle glade for en seier i ny og ne Lenke til kommentar
Nord-Skandinav Skrevet 17. mars 2009 Del Skrevet 17. mars 2009 Selv om vi blir suverene i europa så blir det kjedelig etterhvert om man spiller som landslaget til Hellas. Det er hvertfall min mening. Lenke til kommentar
Bonzoor Skrevet 17. mars 2009 Del Skrevet 17. mars 2009 Hellas i EM hvertfall var jo helt ekstremt. Norge var langt ifra så kjedelige mot Tyskland i alle fall. Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 17. mars 2009 Del Skrevet 17. mars 2009 Hellas i EM hvertfall var jo helt ekstremt. Norge var langt ifra så kjedelige mot Tyskland i alle fall. Hadde vi møtt mesterskapsutgaven av Tyskland er jeg redd for at vi ville vært like kjedelige og defensive. Hadde ikke vært i nærheten de rommene og tid som tyskerne ga oss sist, og vi ville vel blitt presset med alle 11 innenfor egen 16 i store deler av kampen. Lenke til kommentar
Olum Skrevet 19. mars 2009 Del Skrevet 19. mars 2009 At han har ødelagt fotball er vel å ta i litt. Det skal ikke sies at Drillo-fotballen er den morsomste å se på, i hvertfall ikke for andre enn oss nordmenn, men hvem bryr seg vel om det så lenge vi får gode resultater? Vi kan ikke bli de beste i å spille sambafotball, ei helle maskinfotball. Vi må finne vår egen måte å spille på, og det har Drillo klart. Samme hvor kjedelig kampen er å se på, det er fett å vinne! Panzer er ikke en spiller som ønsker å ha en høy stjerne hos alle. Han er en spiller som ønsker å være fryktet (han er blitt litt for gammel til det nå) og hatet. Fotballsamfunnet blir bare morsommere av at det er drittslenging. Lenke til kommentar
aritalo Skrevet 20. mars 2009 Del Skrevet 20. mars 2009 Før: Drillo spilte kanskje dritt fotball på tidlig 90 tallet, men dette ga resultater og Norge har aldri vært så gode som det vi var da. Om denne typen fotball var underholdene? nei, men det ga resultater deluxe. Når man ser på hvilke spillere drillo hadde til disposisjon på den tida så tror jeg ingen kunne kommet opp med noe bedre lag/spillestil som ville fungert. Nå: Drillo er tilbake i landslaget, og han spiller riktig nok fortsatt i 4-5-1, men jeg skal si deg en ting; laget drillo har nå er et jævla kjapt lag i motsetning til det forrige landslaget han leda; hva vil dette si? jo, at man slipper å spille denne utspekulerte langpassningen, men heller spille ballen kjapt framover med noe kortere passninger i lengderetningen, etter å ha sett på Tyskland kampen så syns jeg ikke det ligna så veldig på det som mange omtaler som såkalt Drillo fotball, dog, det var noen langpassninger.. men alikevel.. Skjelbred, Braaten og co hadde et par drøye raid gjennom midten og Norge dominerte et lag som nylig var i EM finale. Konklusjon: Drillo spilte kanskje kjedelig fotball før i tida, men den tid er over, dog syns jeg det er å overdrive å si at Drillo har ødelagt Norsk fotball i 20 år, han har kanskje spilt kjedelig fotball, men ærlig talt, man spiller for resultater på de nivåene der.. vil du se meget underholdene fotball? søk på youtube etter nyeste nike reklame eller noe. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå