Goebbels Skrevet 22. april 2003 Del Skrevet 22. april 2003 Hoi. skal si Fredrikstad er kommunen sin. i følge denne så setter Fredrikstad kommune i gang å legge bredbånd i hele kommunen, slik at alle kan få bredbånd til rimelige priser.. Jeg koser meg.. I tilleg er det 20 varmegrader her. digg og bo sydover Lenke til kommentar
sim Skrevet 22. april 2003 Del Skrevet 22. april 2003 Man skal ikke tro alt man leser . Og når det i tillegg er kommunen/staten, er vel ikke disse så kjente for å arbeide fort. Men det kan jo være for en gangs skyld at byrokratiet klarer å utføre noe. Jeg har ikke vært ute , sitter i kjelleren med pc'en, huff.. Jaja, orker ikke gå ut nå, må ut i morgen for da er det skole igjen . Men sommeren er på vei, herlig! Lenke til kommentar
laaknor Skrevet 23. april 2003 Del Skrevet 23. april 2003 Sandefjord kommune er ferdig med ett lignende prosjekt i løpet av året, og her på Nøtterøy har de begynt å legge ut rørene til å legge fiberkabelen ned i. I Tønsberg har de lagt ut fiberkabel mellom alle skolene, som jeg trur skal brukes til vanlige forbrukere etterhvert. I tillegg veit jeg at det er en eller annen by-kommune på sørlandet hvor de har lagt ut 100Mbit internett til alle innbygger'ne, som er operativt i dag. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå