ole-c Skrevet 27. februar 2009 Del Skrevet 27. februar 2009 (endret) En debatt om det er viktig hvor mye som kommer ut når gutten spruter. En forumbruker skyter inn: Komme mye i munnen til dama, å se henne svelge = Santa Claus når jeg var fire Endret 27. februar 2009 av ole-c Lenke til kommentar
kybstud Skrevet 27. februar 2009 Del Skrevet 27. februar 2009 Haha, jeg lo i alle fall. Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 28. februar 2009 Del Skrevet 28. februar 2009 Skjønte den ikke. Det må være noe feil med meg. Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 28. februar 2009 Del Skrevet 28. februar 2009 Neppe noe feil med deg, The Prophet. Lenke til kommentar
ole-c Skrevet 1. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 1. mars 2009 Jo, det må være noe feil med dere, hvis dere ikke skjønte den Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 Det er jo ingen sammenheng mellom tittelen på tråden og det som skal være "gullkornet". Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 "Gullkornet" er: "Komme mye i munnen til dama, å se henne svelge = Santa Claus når jeg var fire" Trådens tittel er: Forumbruker på fire sprutet i munnen til julenissen- julenissen svelgte Driver Frøken julenisse med litt hor eller er Julenissen Dragqueen? Lenke til kommentar
ole-c Skrevet 1. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 1. mars 2009 La oss sette opp en likning: Gullkorn. Komme mye i munnen til dama, å se henne svelge = Santa Claus når jeg var fire Så ganger vi med tydlighet på begge sider, vi vil få det tydligere. Komme mye i munnen til dama, å se henne svelge * tydlighet = Santa Claus når jeg var fire * tydlighet Her er svarene tydlige på begge sider. Komme mye i munnen til dama, å se henne svelge = Komme mye i munnen til Santa Claus, å se han svelge Tittelen på tråden er det samme som høyre side av erlik tegnet av gullkornet, omformulert. Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 Om du klarer å få det som er på høyresiden av = tegnet til å bli at man kom i munnen til nissen når man var 4 så tenker du mer i koffert enn hva du har godt av. Lenke til kommentar
ole-c Skrevet 1. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 1. mars 2009 Haha Hvis du ikke klarer, tenker du for lite koffert Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 Tro meg, jeg lever i en koffert tidvis Lenke til kommentar
chokke Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 La oss sette opp en likning: Gullkorn. Komme mye i munnen til dama, å se henne svelge = Santa Claus når jeg var fire Så ganger vi med tydlighet på begge sider, vi vil få det tydligere. Komme mye i munnen til dama, å se henne svelge * tydlighet = Santa Claus når jeg var fire * tydlighet Her er svarene tydlige på begge sider. Komme mye i munnen til dama, å se henne svelge = Komme mye i munnen til Santa Claus, å se han svelge Tittelen på tråden er det samme som høyre side av erlik tegnet av gullkornet, omformulert. Hæ?! Tolker det som at dama ikke klarte å svelge alt/noe, som førte til at det rant ned, og siden det var snakk om mye kunne sæden minne om skjegget som nissen hadde når han var 4. Var vel et beskrivende bilde (metafor?). Lenke til kommentar
ole-c Skrevet 5. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2009 Det fyren som postet gullkornet mente egentlig at når han kommer mye i munnen til dama, å se henne svelge er helt fantastisk! Noe som også er fantastisk, er julenissen når man er fire Men det kan lett misforståes, og tolkes som at han sprutet santaclaus i munnen da han var fire. :!: Lenke til kommentar
chokke Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 Det fyren som postet gullkornet mente egentlig at når han kommer mye i munnen til dama, å se henne svelge er helt fantastisk! Noe som også er fantastisk, er julenissen når man er fire Men det kan lett misforståes, og tolkes som at han sprutet santaclaus i munnen da han var fire. :!: Haha, det gir faktisk enda mer mening . Her så for jeg meg en tabbe, og ikke en glede . Lenke til kommentar
Bakitafrasnikaren Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 Det ble litt mindre morsomt da han faktisk selv presiserte at setningen kunne tolkes svært feil. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå