Joakim Skurk Skrevet 27. februar 2009 Del Skrevet 27. februar 2009 Fant frem igjen FL i dag, for å prøve å lage noe nytt. Ny sjanger, nye muligheter. Her er et lite utkast. Kritikk? Har også litt problemer med å finne riktig sjanger. Hva synes dere? preview.mp3 Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 27. februar 2009 Del Skrevet 27. februar 2009 Du er god i Fruity loops LueDotten. Men fikk et litt "rotete" inntrykk av denne. Ikke lett å stadfeste sjanger (en god blanding). Likte "break beaten" og supermario effektene i starten, men så døden sporet litt. Nå er ikke 1:35, lang nok tid til å etablere en god låt, så jobb litt videre. Lenke til kommentar
_HKH_ Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Nice, liker lydene og ideene cymbalen bør fikses dog, den låt litt rart go nintendo! Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 Det her syns jeg er helt fantastisk. Gjør den ferdig! Gleder meg som en unge. Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 ingen harde trommer? neida ^^ veldig stilig Lenke til kommentar
Joakim Skurk Skrevet 6. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2009 (endret) Meningen er at det skal høres litt retro ut. Med en liten dæsj av nyere elektronika/trance/whatever. Da passer det seg ikke med harde trommer. Takk for alle kommentarer! Endret 6. mars 2009 av LueDotten Lenke til kommentar
Vitamin Bjørn Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 Fikk retro følelsen iallefall Må fullføre denne låten Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 Jeg ser meg nødt til å mase her! Har du kommet noe videre? Noe mer du vil dele? Vi venter. Lenke til kommentar
Joakim Skurk Skrevet 13. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 13. mars 2009 Kommer ikke til å dele noe mer før den er finished. Tenker å levere den i compoen på TG. Smør deg meg tolmodighet! (evt. Reztore) Lenke til kommentar
MoozeBlaster Skrevet 14. mars 2009 Del Skrevet 14. mars 2009 (endret) Jeg likte denne. Har IKKE noe negativt å si om den. Endret 14. mars 2009 av MoozeBlaster Lenke til kommentar
Joakim Skurk Skrevet 14. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 14. mars 2009 Har noe negativt å si om den. Du må gjerne dele det? Lenke til kommentar
MoozeBlaster Skrevet 14. mars 2009 Del Skrevet 14. mars 2009 Har noe negativt å si om den. Du må gjerne dele det? hehe trøtt sent på natta skjønner du. skrivefeil Lenke til kommentar
Joakim Skurk Skrevet 14. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 14. mars 2009 Oh. Takk for positiv tilbakemelding, da! Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 14. mars 2009 Del Skrevet 14. mars 2009 (evt. Reztore) Nice one. Gleder meg til å høre sluttresultatet. Lenke til kommentar
radivx Skrevet 19. mars 2009 Del Skrevet 19. mars 2009 Synes nintendolyden var litt forstyrrende, i alle fall iden ustrakte bruken. Ellers er det mye igjen å gjøre på volumjusteringer ol. før det blir veldig bra, men det er absoultt potensiale i låten. Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 19. mars 2009 Del Skrevet 19. mars 2009 Helt grei låt, synes jeg. Instrumentene var bra (untatt den Sytrus arpeggioen). Melodiene og akkordene var ikke så altfor interresante, dog. Med vokaler hadde sangen passet seg veldig godt, i min mening. Tenker å levere den i compoen på TG. Kanskje uhyre dumt spørsmål, men må man være tilstede på TG for å være med i den? Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 20. mars 2009 Del Skrevet 20. mars 2009 Synes nintendolyden var litt forstyrrende, i alle fall iden ustrakte bruken. Hva? Nei, nei, nei. Dette gjør jo halve låten. Med vokaler hadde sangen passet seg veldig godt, i min mening. Ikke enig. Vokal hører ikke hjemme i en slik låt. Er da ikke fjortiztrance som er på gang her. Lenke til kommentar
SPRCO Skrevet 20. mars 2009 Del Skrevet 20. mars 2009 (endret) Likte denne veldig godt. Hvis du hadde fjernet de "lokkene" (vet ikke hva det heter) som spiller i bakgrunnen hadde det blitt enda bedre. Endret 20. mars 2009 av mach1ne Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå