Fotofashion Skrevet 26. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 26. februar 2009 et lite lys studie man kommer vell dit hen at man må prøve et slikt type bilde også. Lenke til kommentar
TGB Skrevet 26. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 26. februar 2009 Vakkert lyssatt som alltid. Muligens noe brå overgang mellom lys og skygge på ansiktet, dessuten kom det en del støy i de mørke partiene som var litt for fremtredende (noe undereksponert?). Lenke til kommentar
Fotofashion Skrevet 26. februar 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 26. februar 2009 Vakkert lyssatt som alltid. Muligens noe brå overgang mellom lys og skygge på ansiktet, dessuten kom det en del støy i de mørke partiene som var litt for fremtredende (noe undereksponert?). støy er digitalt lagt på skygge partyer er forsterket pga positur.. Lenke til kommentar
GLN Skrevet 27. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 27. februar 2009 (endret) Brystene ble for mye presset inn, og ribbena som stikker ut rett over magen(rett ved albuen) tok seg ikke godt ut. Ellers så var lyssettingen god, og støyen passet inn. Endret 27. februar 2009 av Pirja Lenke til kommentar
Fotofashion Skrevet 27. februar 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 27. februar 2009 Brystene ble for mye presset inn, og ribbena som stikker ut rett over magen(rett ved albuen) tok seg ikke godt ut. Ellers så var lyssettingen god, og støyen passet inn. mulig du har rett.. men jeg valgte å legge på ekstra justeringer der, slik at det ble forsterket. Brystene har ingen betydning i denne type bilde.. er ikke erotik jeg ønsker å formidle. bilde skal vise lengsel, sårbarhet. Lenke til kommentar
jarwa Skrevet 27. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 27. februar 2009 Jeg liker dette. fine farger,fint lys, får litt maleri-følelse. Lenke til kommentar
Fotofashion Skrevet 28. februar 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 28. februar 2009 takk takk.. bildet var vist bra nok til å komme inn på 1x.com Lenke til kommentar
CoconutJoiner Skrevet 28. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 28. februar 2009 takk takk.. bildet var vist bra nok til å komme inn på 1x.com Gratulerer! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå