Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Kan jeg si det på msn?

Gjest Gutt_16

Anbefalte innlegg

Gjest Gutt_16

Er en jente jeg liker godt.. Jeg føler at vi passer sammen og at vi begge liker værandre godt.. Mene jeg klarer ikke å si det til hun på ekte at jeg liker hu skikkelig.. Så er det noe jeg kan si på msn at jeg liker hun godt? og gjærne vill prøve å komme litt lengere?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvis du synes det er for vansklig face to face, så er da MSN bedre enn ingenting at all - dog forutsetter det jo at dere har ahtt en viss grad av samtaler på MSN før, og kjenner hverandre godt nok.

Face to face er å foretrekke, men herregud, poenget er jo å si det, og det kan du sikkert klare fint nok på MSN.

Lenke til kommentar

Å si det på MSN viser din usikkerhet og mangel på selvtillit.

DU tyr til et medium hvor du slipper å ta avslaget hvis det kommer. Og hun vil merke usikkerheten din.

Min mening av MSN til romantiske ting, er å avtale tid og sted hvor man møtes.

Du skal egentlig ikke si det med ord uansett om du gjør det over MSN eller face-to-face. Vis det! Ta initiativ! Vis interesse og intensjoner!

Hold rundt henne, gi henne klemmer, nærhet, osv osv. Ting du ikke ville gjort med en venn. Ta sjangsen, så skal du se at uansett utfall så blir du glad for at du turte. :)

Du vil få så mye mer ut av å gjøre dette og gi et førsteinntrykk av at du er selvsikker og tør, enn at du er usikker på deg selv.

Ja, jeg vet. Det er ikke lett. Det er ikke lett i det hele tatt.. Men det skal ikke være lett! Det er det vanskelige som skaper spenningen og den magiske følelsen. :)

Lykke til!

Lenke til kommentar

Som noen her er inne på skal du ikke si det i det hele tatt. Ikke over msn, ikke over sms, ikke over telefon og heller ikke face2face. Mange tror at "jeg liker deg" påvirker hjernen til den man sier det til til å like tilbake. Det gjør det ikke, det bare roter det til oppi der. Sier man noe sånt har man forventninger om å høre det samme igjen og for jenta er ikke det noe lett. Mange svarer med "jeg liker deg også" uten å mene det for så å trekke seg tilbake for ikke å såre.

Man holde sånt for segselv, ihvertfall inntill man er et stykke på vei. Venta selv med å fortelle kjæresten min om følelsene til ca en måned etter vi ble sammen, men jeg viste det nærmest hele tida så jeg vet hun skjønte det. Det å vise følelsene ved flørt, kroppskontakt og glede trigger følelsene hos jenter 100 ganger så mye som "Hei, jeg liker deg, liker du meg?".

Uansett hvor sterke følelser du har, får ikke jenta noen sterkere følelser av at du sier det. Det hjelper ingenting å hverken like, elske eller ikke kunne leve uten ho, om ho ikke liker deg tilbake. Derfor er det alltid best å jobbe for å trigge følelsene hennes før du kommer til det punktet der

Endret av Demantios
Lenke til kommentar
Som noen her er inne på skal du ikke si det i det hele tatt. Ikke over msn, ikke over sms, ikke over telefon og heller ikke face2face. Mange tror at "jeg liker deg" påvirker hjernen til den man sier det til til å like tilbake. Det gjør det ikke, det bare roter det til oppi der. Sier man noe sånt har man forventninger om å høre det samme igjen og for jenta er ikke det noe lett. Mange svarer med "jeg liker deg også" uten å mene det for så å trekke seg tilbake for ikke å såre.

Man holde sånt for segselv, ihvertfall inntill man er et stykke på vei. Venta selv med å fortelle kjæresten min om følelsene til ca en måned etter vi ble sammen, men jeg viste det nærmest hele tida så jeg vet hun skjønte det. Det å vise følelsene ved flørt, kroppskontakt og glede trigger følelsene hos jenter 100 ganger så mye som "Hei, jeg liker deg, liker du meg?".

Uansett hvor sterke følelser du har, får ikke jenta noen sterkere følelser av at du sier det. Det hjelper ingenting å hverken like, elske eller ikke kunne leve uten ho, om ho ikke liker deg tilbake. Derfor er det alltid best å jobbe for å trigge følelsene hennes før du kommer til det punktet der

veldig sant det du sier der!

men det finnes noen flickor der ute som vil høre det også.

exen min ble pissforbanna pga jeg ikke sa noe sånt når vi bare var sammen et par dager! samtidig som jeg venta med å si "jeg elsker deg" til ho pga jeg syns det betyr noe sterkt og at det kommer sent i et forhold. hun gråt ofte(sa hun) og var sinna på meg pga jeg ikke sa det til ho.

så man må være litt forsiktig mener jeg. se ann åssen kjærringa er osv før man venter så lenge med å si følelser :O

Lenke til kommentar

Man skal fortelle jenter hva man syns om de, sånn romantisk sett.. Men ALDRI før man faktisk er sammen.

Når man er sammen og har et forhold, da veit allerede jenta hva hun vil. Hun har allerede tatt valget i å bli sammen med en kar, og da vil hun høre om hans følelser.

Men hun vil aldri høre om det før hun faktisk har bestemt seg. Ja, det finnes historier om gutt-forteller-jente-hva-han-føler-jente-smelter-og-de-lever-lykkelige-i-alle-sine-dager. Men det er tilfellene der jenta vet hva hun føler. Hun vet hva hun vil ha, og eneste som stopper henne er usikkerheten om han føler det samme.

Poenget er ikke at å fortelle om følelsene sine ødelegger garantert alt. Poenget er at det er en risiko om at damen ikke er 110% sikker på hva hun vil, og da vil en sånn bekjennelse legge unødvendig press på henne, og hun vil velge den eneste sikre veien ut, som vil være å avslå stakkaren.

Har selv ødelagt en del sjangser jeg hadde hos jenter ved å fortelle de hva jeg følte.. I mitt hode var det en stemme som sa "Det er jo det alle jenter vil høre? Det funker jo på film!"

Aldri mer! :p

Lenke til kommentar

Behovet for å fortelle det er vel i grunn rota i din egen usikkerhet, behov for bekreftelse. Det er nok bedre å vise det enn å si det. Man må kunne ta sjanser og tåle å ikke få det som man vil.

Selv om det skjer oftere med noen enn andre. Det bedrer sjansene dine dersom hun er usikker på hva hun føler, for da kan du "diktere" mer hva hun vil føle når dere er i lag hvis du bare gjør de rette tingene.

Endret av TommyNator
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...