ole-c Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 Jeg fant nettopp vårt family crest (glemt hva det heter på norsk :S). Noen som vet om noen som kan lage det om til et beltespenne? Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 Er du adelig eller noe? Eller er det liksom vanlig at familier har slike rare ting? Lenke til kommentar
ole-c Skrevet 26. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 26. februar 2009 Er ikke adelig, vet ikke om mine forfedre er det da. Tviler på hansen og olsen har slike, men tror litt sjeldnere har. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 Hva er "sjeldent" med din familie? Eg spør fordi eg lurer, ikke fordi eg på noen måte vil disse deg el. Lenke til kommentar
ole-c Skrevet 26. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 26. februar 2009 Hehe Jeg mener at det er få som heter det, og at det er litt gammelt. Egentlig har jeg veldig liten peiling på dette området. Lenke til kommentar
ole-c Skrevet 26. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 26. februar 2009 (endret) Nei, heter ikke Ole. Jeg valgte ole-c (carlsen) for å være anonym på forumet edit: oops, er ikke så anonym nå lenger :S Endret 26. februar 2009 av ole-c Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå