Dumrian Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 Hei, jeg prøvde å spille av et par filmer jeg har lastet ned på PCen på Xbox 360en via Windows Media Center. Musikk går helt supert, men jeg får feil kodek/ikke gyldig videofil på filmene. Hvilket format burde de være i? Er det noe annet som er galt? Lenke til kommentar
xboxsupport Skrevet 27. februar 2009 Del Skrevet 27. februar 2009 (endret) -- Endret 3. juli 2009 av xboxsupport Lenke til kommentar
Stefo Skrevet 27. februar 2009 Del Skrevet 27. februar 2009 Det er ingen ting som er galt, det er bare at det fungerer ikke så opptimalt som Microsoft skal ha det til. Jeg klarte å spille av WMA(eller hva det heter, vertfall Windows sine egne filer) fil.Men de fungerer ikke så bra, derfor har jeg kjøpt meg en hardisk og spiller direkte fra den, kobler den i usbutakene på xboxen. Fungerer TOPP ;D Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 27. februar 2009 Del Skrevet 27. februar 2009 (endret) hvis du skal spille av divx, xvid i type .avi format må du laste ned codec fra xbox live. Altså du må være tilkoblet internett med din xbox med en profil. og glem xbox media center, bruk video "bladet". du må da ha wmp11 på din pc og lagt til xbox 360 i deling. http://www.xbox.com/en-US/pcsetup/XPSP2.htm Endret 27. februar 2009 av audi_a8 Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 27. februar 2009 Del Skrevet 27. februar 2009 Connect360 fungerer veldig bra, men vet ikke om det finnes til Windows, har mac. Lenke til kommentar
QuiNlan Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 Det er ingen ting som er galt, det er bare at det fungerer ikke så opptimalt som Microsoft skal ha det til. Jeg klarte å spille av WMA(eller hva det heter, vertfall Windows sine egne filer) fil.Men de fungerer ikke så bra, derfor har jeg kjøpt meg en hardisk og spiller direkte fra den, kobler den i usbutakene på xboxen. Fungerer TOPP ;D Er det egen strømforsyning på denne harddisken? Har prøvd det samme selv, med en WD 1TB disk. Finner den ikke på xboxen, med mindre jeg må vente i flere timer. Funker fjell med minnepenn og sånn, men det er jo begrensa hva man får inn på en slik en. Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 disken MÅ være i fat32 eller microsofts nye støtte for store disker: http://support.microsoft.com/kb/955704 Lenke til kommentar
QuiNlan Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 disken MÅ være i fat32 eller microsofts nye støtte for store disker: http://support.microsoft.com/kb/955704 Må den være både FAT32 og ha støtte for store disker? Har installert støtte for store disker nå, hjalp ikke noe særlig. Lenke til kommentar
QuiNlan Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Ser det nå ja. Enten FAT32 eller exFAT. Å konvertere til exFAT er vel ikke bare bare det heller. Må vel formattere på nytt da? Litt kjipe greier da disken nesten er full. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå