Gå til innhold

Hva synes dere om LG KP-500?

Anbefalte innlegg

Lurer på å kjøpe en LG KP-500 (Cookie), og har lest litt om den på nettet.

Det virker som å være en brukervennlig telefon, og velutstyrt til prisen.

På minussiden kan nevnes at den ikke har wi-fi (noe som er heller uvanlig i den aktuelle prisklassen), ikke 3G (merkelig nok), kameraet er ikke all verden, spesielt video-opptak.

Men alt i alt, virker det som at man får valuta for pengene. I en del tester er man opptatt av å rakke ned på alt en telefon mangler, men det blir dumt dersom testerne samtidig vet at de tester en telefon i en prisklasse der mye av det de savner normalt finnes på (langt) dyrere telefoner.

Ønsker tilbakemeldinger av noen som har LG KP-500. Hva er dere fornøyde med eller ikke fornøyde med?

I tester vies det ofte lite plass til hvordan telefonene fungerer opp mot PC, f.eks med PC Suite for synking og annen overføring av data. Er derfor spesielt interessert i å høre hvordan dette virker med KP-500

LG er en produsent som kommer med stadig mer interessante modeller, der mer og mer "stemmer". Jeg har prøvd en Wiewty, og den overbeviste, men begynner å "dra på åra". Renoir er også et alternativ, men den koster vesentlig mer enn Cookie og Viewty.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
CellularDude: Har du fått testet ut KP500 nå? Jeg finner ingen butikker som har den på lager...

Ikke ennå, nei, men har planer om å gjøre det med det første. Kan jo gi tilbakemelding da. Men jeg får ikke prøvd PC Suite i butikken, og det er den jeg er aller mest spent på hvordan fungerer.

Lenke til kommentar
CellularDude: Har du fått testet ut KP500 nå? Jeg finner ingen butikker som har den på lager...

Ikke ennå, nei, men har planer om å gjøre det med det første. Kan jo gi tilbakemelding da. Men jeg får ikke prøvd PC Suite i butikken, og det er den jeg er aller mest spent på hvordan fungerer.

pc suite er funker så som så...liker bedre å gjøre om telefonen til en masselagringsenhet.

det er du vel kjent med fra viewtyen ;)

Lenke til kommentar

pc suite er funker så som så...liker bedre å gjøre om telefonen til en masselagringsenhet.

det er du vel kjent med fra viewtyen ;)

Jeg har kun prøvd en Viewty av en bekjent, men ikke hatt den selv. Og PC Suite til LG har jeg ikke erfaring med.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Noen som vet om det er noen begrensning på hvor stor minnebrikke som kan brukes?

Fant en 8gb : http://www.mpx.no/aspx/produkt/prdinfovnet.aspx?plid=98265

16gb: http://www.mpx.no/aspx/produkt/prdinfovnet.aspx?plid=99311

Skal ikke være noe problem det så vidt jeg forstår. Men ser at det på flere mobiler står "støtter minnekort for opptil 8gb". Så jeg tenkte det var greit å spørre.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
Lurer på å kjøpe en LG KP-500 (Cookie), og har lest litt om den på nettet.

Det virker som å være en brukervennlig telefon, og velutstyrt til prisen.

På minussiden kan nevnes at den ikke har wi-fi (noe som er heller uvanlig i den aktuelle prisklassen), ikke 3G (merkelig nok), kameraet er ikke all verden, spesielt video-opptak.

Men alt i alt, virker det som at man får valuta for pengene. I en del tester er man opptatt av å rakke ned på alt en telefon mangler, men det blir dumt dersom testerne samtidig vet at de tester en telefon i en prisklasse der mye av det de savner normalt finnes på (langt) dyrere telefoner.

Ønsker tilbakemeldinger av noen som har LG KP-500. Hva er dere fornøyde med eller ikke fornøyde med?

I tester vies det ofte lite plass til hvordan telefonene fungerer opp mot PC, f.eks med PC Suite for synking og annen overføring av data. Er derfor spesielt interessert i å høre hvordan dette virker med KP-500

LG er en produsent som kommer med stadig mer interessante modeller, der mer og mer "stemmer". Jeg har prøvd en Wiewty, og den overbeviste, men begynner å "dra på åra". Renoir er også et alternativ, men den koster vesentlig mer enn Cookie og Viewty.

LG KP500 er den beste telefonen jeg har hatt, den fungerer til det jeg bruker den til! Stor ikoner, mye lettere å trykke med fingerene, lett å sette seg inn i. Pc suite tok litt tid å skjønne noe av, men hvis du leser bruksanvisninga NØYE, så skjønner du det. Lurer du på noe mer?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...