ok67 Skrevet 26. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 26. februar 2009 (endret) Var ute og prøvde meg på noen nattbilder i kveld. Dessverre var det ikke noe lysshow på Vestportalen av Nidarosdomen i kveld, så det ble et bilde av tårnet istedenfor. SPørsmålet er vel egentlig omdet er noen vits i å delta i Akams nattfotokonkuranse med dette bildet. Exif: E-520, ED14-42@21, ISO 200, f/11, 60 sec. Endret 26. februar 2009 av ok67 Lenke til kommentar
TGB Skrevet 26. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 26. februar 2009 (endret) Var ute og prøvde meg på noen nattbilder i kveld. Dessverre var det ikke noe lysshow på Vestportalen av Nidarosdomen i kveld, så det ble et bilde av tårnet istedenfor. SPørsmålet er vel egentlig omdet er noen vits i å delta i Akams nattfotokonkuranse med dette bildet. Synes komposisjonen ikke helt satt her. Bildet ga meg veldig lite. Endret 26. februar 2009 av TGB Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 27. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 27. februar 2009 Nei, dette ga ikke meg så mye heller. Hvis man skal fokusere på tårnet, bør man fokusere på tårnet, og sørge for at man ikke får med seg så mye av resten av taket også. Da blir det mye ryddigere, og lettere å finne et fokuspunkt =) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå