Pokey Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 Heisann. Først kan jeg si at jeg ikke aner hvor jeg egentlig skulle poste dette, håper jeg postet rett nå. Hvis ikke må en mod flytte topicet til rett plass. Tidligere i dag fant jeg en gammel cd med sanger fra Løvenes Konge. Denne CDen ville jeg legge til i iTunes slik at jeg kan få den på iPoden, men når jeg setter CDen i, finner ikke pcen noe som helst. Den durer litt, og pekeren forandres til en sånn loade-dings, men så bråstopper det. Når jeg går på Min Datamaskin finner jeg ingenting, og iTunes finner ingenting det heller. Jeg har en Vista, og cden er ganske gammel. Hvaa skal jeg gjøre? Lenke til kommentar
Nesjen92 Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 Fungerer andre cd`er ? Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 27. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2009 Ja, alle spill og andre cder jeg har prøvd fungerer helt fint. Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 Kanskje CDen er så ripete eller skadet at CD-stasjonen ikke klarer å lese den. Fungerer CDen i andre CD-stasjoner og CD-spillere? Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 11. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 11. juni 2009 Argh, glemte helt av denne tråden. Ja, den fungerer i stereoanlegget. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå