Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ok...jeg får vel spørre deg da. Når man lager et script (i JavaScript) hvorfor må man bruke så mye tid på å få den til å funke under Mozilla og Opera da? Jeg mener...som du påstår så støtter de jo standaren bedre en IE!? Ikke kom her og si at JavaScript reguleres av Microsoft...!!

faktisk så er det sånn at endel JS som bare fungerer i IE er skrevet om fra standarden, feks Netscape og IE har alltid hatt to forskjellige måter å vise det meste innen JS.

Lenke til kommentar
Tips!! Registrer et domene isteden for home.no.net. En sånn side fortjener bedre. :wink:

takk og har tenkt til det, men er ikke lett for en fattig sivilarbeider ;)

Selv kjører jeg Opera, og "identify as MSIE 6.0".

hvorfor? hadde jeg sett at en hel haug hadde brukt opera, hadde jeg brukt mer tid på å tilpasse til. nå pleier jeg bare å sjekke at det ikke ser helt på viddene ut, og veit at mange andre gjør det samme..

.. og java er ikke akkurat ms beste venn, nei :D

Lenke til kommentar

Du kan jo bruke et no-ip domene. Det er egentlig et dynamisk domene som viser til en IP. Poenget er man ha et program på pc en som finner ut den pc en sin IP, så rapoertere den det til no-ip som så gjør at dens domene oppdaterer seg med IP en.

_Men_ du kan også bruke den til å vise til adnre internett adresser. Så folk skriver inn den adressen og kommer til hjemmesiden din, altså som et domene. Det er gratis, betydelig raskere en .tk og uten noe slags reklame. Det eneste negative er at fåt et ekstra ledd i domene, nemmelig no-ip.com. Et eksempel på et domene er gb-kills.no-ip.com (mitt) eller f.eks kunst.no-ip.com du trenger ikke å bruke ".com", de har mange endinger.

Eller design.no-ip.org osv osv.

Er forresten enig i at preloaden var unødvenig, men merket ikke så mye av den da jeg ko raskt forbi(med bredbånd).

Så lurte jeg på om du kunne legge ut dette bilde som desctop bakrunn, det blit liksom litt fordreid på min 1024*768?

Lenke til kommentar
Så lurte jeg på om du kunne legge ut dette bilde som desctop bakrunn, det blit liksom litt fordreid på min 1024*768?

yes, jeg har ikke full-res fila her hjemme. men jeg kan lage en wallp av den på mandag.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...