Eriqo Skrevet 26. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 26. februar 2009 (endret) Hei! Jeg er på jakt etter en såkalt Rugby Sweater, som er en tynn genser med krage og striper på. http://www.canterburynzusa.com/store/media...799-989nail.jpg Slik som linken viser. Men det jeg leter etter, er en slik genser med "krager" på ermene også. Slik som på en skjorte. Noen som vet hvor dette selges? Endret 1. mars 2009 av Eriqo Lenke til kommentar
HOHOHOHO222 Skrevet 1. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 1. mars 2009 (endret) Ralph lauren Endret 1. mars 2009 av snaffle Lenke til kommentar
Eriqo Skrevet 1. mars 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 1. mars 2009 Er ingen der som har det jeg snakker om.. Slike "krager" nederst på ermene slik som på en skjorte. Hvis du skjønner hva jeg mener Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 1. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 1. mars 2009 Jeg har aldri sett noen rugby med "kraver" på ermene - artig utrykk forøvrig. Lenke til kommentar
Eriqo Skrevet 1. mars 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 1. mars 2009 Jeg har aldri sett noen rugby med "kraver" på ermene - artig utrykk forøvrig. hehe, visste IKKE hva jeg skulle kalle det.. Jeg har sett flere med det, men bare tilfeldige på gaten, uten å se merket. De er skikkelig stilige! Lenke til kommentar
Krakknisse Skrevet 1. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 1. mars 2009 (endret) Tenker du på mansjettar? Endret 1. mars 2009 av Krakknisse Lenke til kommentar
Eriqo Skrevet 1. mars 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 1. mars 2009 Tenker du på mansjettar? Tror det.. Forklar? Lenke til kommentar
Krakknisse Skrevet 1. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 1. mars 2009 Ordbokdsdefinisjon av "mansjett". Fransk mansjett med mansjettknute (eg tok det første biletet eg fant): Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 2. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 2. mars 2009 Jeg har aldri sett noen rugby med "kraver" på ermene - artig utrykk forøvrig. hehe, visste IKKE hva jeg skulle kalle det.. Jeg har sett flere med det, men bare tilfeldige på gaten, uten å se merket. De er skikkelig stilige! Du er sikker på at det ikke er noen som har en skjorte under en rugby? Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 2. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 2. mars 2009 Er det en sånn du mener? Lenke til kommentar
Kavinsky Skrevet 3. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 3. juli 2009 Prøv rugbyene fra det danske merket Cottonfield. Noen av de har en slik mansjett på armene. Fåes kjøpt hos Volt i alle fall i Osloområdet. Helt grei kvalitet, koster en ca. 700,- +/-. Har hatt en slik selv, og tør påstå at det ser mye penere ut med vanlige armer, og går du opp litt i pris får du supre plagg! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå