Gå til innhold

PlayStation 3 FIFA Super - Cup

Jørgen

Anbefalte innlegg

Jeg kan spille når som helst i morgen tror jeg, har vinterferie og ingenting å gjøre på. Så etter 18:00 skal nok gå greit.

Men ikke seinere enn 21:30. Okey?

Bare si ifra når du er klar så skal jeg prøve å oppdatere denne siden jevlig. Jeg spiller når som helst.

Spille klokken 20:00, møtes "mitt land"?

I'll be there

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Semifinalen mellom Steen Jådd og Kriss_1994 er nå ferdigspilt. Begge spilte med Manchester United.

Kamp 1:

Steen_Jadd 4 - 1 Kriss_1994

Steen tok kommando fra første sekund og gikk opp i en 2-0 ledelse etter halvtimen spilt. Kriss kom mer inn i kampen, men kunne ikke forhindre Steen i å gå opp i en 3-0 ledelse. Da kvarteret gjenstod fikk Kriss det viktige bortemålet som ga håp for returoppgjøret. Desverre for Kriss svarte Steen raskt med å legge på til 4-1.

Kamp 2:

Kriss_1994 0 - 8 Steen_Jadd

Dette er kampen som vil bli husket for et dødelig effektivt Steen lag og et inneffektivt Kriss lag. Det hele åpnet med en alene mot keeper situasjon for Kriss. Uheldigvis klarte han ikke å overliste Edwin van der Sar i Steen_Jadds bur. Det fortsatte i samme spor hvor Kriss hadde mye ballbesitelse, men klarte aldri å få hull på byllen. I motsatt ende derimot var Steen selve prakteksempelet på effektivitet forran mål og scoret 2 raske mål. Etter hvert som kampen utviklet seg og Kriss pådro seg rødt kort tok Steen mer og mer over, og vartet straks opp med champagne fotball. Det hele endte med 8 baklengs for Kriss, og Steen tok en enkel borte seier.

Dermed går Steen Jådd videre etter 12-1 sammenlagt, og cupeventyret fortsetter for Steen og hans disipler.

Ellers kan jeg melde om rødt kort på Gary Neville på Kriss sitt lag. Ellers ingen kort til noen av lagene.

Jeg gikk på mitt største fifa tap noensinne.. fy faen så flau jeg er.. att det går an å spille så dårlig som jeg gjorde idag :(

Mener at jeg var det klart beste laget, men det skal sies at du ikke var så dårlig som resultatet tilsier. Du spilte meget bra til tider, men var meget inneffektiv forran mål.

Endret av steen_jadd
Lenke til kommentar

Ja, du var klart best. Sant som du sier, at jeg var meget inneffektiv foran mål, jeg kunne fort fått en del mål hvis jeg hadde hatt samme effektivitet som du hadde. Jeg trodde jeg skulle ha en sjans før 2. kamp, men da du fikk to kjappe mål og jeg utvisning, så mast jeg håpet helt og derreter klarte jeg ingenting i forsvar.

Lenke til kommentar
Ja, greit det. Men ta det rundt 15:00?

Tja, har skole til 1515. Tar bussen hjem 1600 og er vel hjemme 1617 og da er det Home and Away i opptak når jeg kommer hjem. Ca 1635. Så ca 1700 kan jeg ta det imorra om det er greit? :)

Lenke til kommentar

Tja, har skole til 1515. Tar bussen hjem 1600 og er vel hjemme 1617 og da er det Home and Away i opptak når jeg kommer hjem. Ca 1635. Så ca 1700 kan jeg ta det imorra om det er greit? :)

Ja, høres bra ut. Glemte forresten at det ikke er alle som har vinterferie nå ^^

Lenke til kommentar
Finale ja, steen_jadd. Ja, jeg er med nå i kveld også hvis du er, men ellers 15-16 tiden passer vel i morgen ja.

Så ikke meldingen din før nå, så vi får ta kampen rundt 15-16 i dag. Jeg begynner å sjekke denne siden i 15-tiden, så bare si ifra når du er klar.

Lenke til kommentar

Jeg skjønner ikke at du turte å skrive det der engang, Raste.

Endret av Wisbatov
Lenke til kommentar

Jeg skjønner ikke at du turte å skrive det der engang, Raste.

Hvorfor? H&A er jo en av de beste seriene som finnes :wee:

Lenke til kommentar
Finale ja, steen_jadd. Ja, jeg er med nå i kveld også hvis du er, men ellers 15-16 tiden passer vel i morgen ja.

Så ikke meldingen din før nå, så vi får ta kampen rundt 15-16 i dag. Jeg begynner å sjekke denne siden i 15-tiden, så bare si ifra når du er klar.

Er klar omtrent 15.30.

Lenke til kommentar

Er klar omtrent 15.30.

Den er grei, jeg er nå inne på "my country" og venter på deg

Endret av steen_jadd
Lenke til kommentar

Da vant jeg Playstation 3 FIFA Super-Cup.

Steen_Jadd 1 - 2 trust47

Ganske jevnt, men jeg traff stolpen alene med keeper og den kunne lett ha gått inn. Du hadde også en sjanse som kom ut av ingenting men vanskelig vinkel å score fra.

YES! :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...