Gå til innhold

PlayStation 3 FIFA Super - Cup

Jørgen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
istadenfor cup kan vi jo ordne ein liga der alle spelar med samme laget? feks barca som vel er eit av dei beste på fifa 09? grei skuring for å finne den beste fifa spelaren her på forumet :hmm:

Det dummeste forslaget hittil. Jeg kommer aldri til å spille med Bæsjelona.

Endret av Sindre :)
Lenke til kommentar
istadenfor cup kan vi jo ordne ein liga der alle spelar med samme laget? feks barca som vel er eit av dei beste på fifa 09? grei skuring for å finne den beste fifa spelaren her på forumet :hmm:

Selv om det var tiss-bæsj-promp humor så lo eg :p

Lenke til kommentar

Vi skal heller ikke spille med råtne Franco- klubben.

Lenke til kommentar

Laget til Ferguson er verdens beste, er en grunn til at vi er Champions of the World :)

Trenger jeg å si mer?

Sindre, må si at du tabbet deg litt ut det du sa om Ferguson og jeg tror flere andre ser det nå. :)

Endret av Raste
Lenke til kommentar
Jeg kan spille når som helst i morgen tror jeg, har vinterferie og ingenting å gjøre på. Så etter 18:00 skal nok gå greit.

Men ikke seinere enn 21:30. Okey?

Bare si ifra når du er klar så skal jeg prøve å oppdatere denne siden jevlig. Jeg spiller når som helst.

Lenke til kommentar
Jeg kan spille når som helst i morgen tror jeg, har vinterferie og ingenting å gjøre på. Så etter 18:00 skal nok gå greit.

Men ikke seinere enn 21:30. Okey?

Bare si ifra når du er klar så skal jeg prøve å oppdatere denne siden jevlig. Jeg spiller når som helst.

Spille klokken 20:00, møtes "mitt land"?

Lenke til kommentar

Om ikke folk klarer å holde disse trådene fri for diskusjon og krangel rundt hvem som pisser lengst, så vil supercups og andre sosiale greier bli en kortlevet greie i dette forumet.

Den som styrer cup'en har ansvaret for at folk oppfører seg i tråden hans og ikke krangler. Ergo forventer jeg at trådstartere IKKE er med å se hvem som klarer å pisse lengst, men holder seg seriøs og rapporterer det han kommer over av slikt.

Å skryte av hvor god man er fordi man KNUSTE den andre er heller ikke ok i min bok.

Om en trådstarter ikke klarer å holde tråden sin under kontroll, stenges cup'en og trådstarter får ikke lov til å åpne nye cuper. Dette betyr at trådstarter bør få sine deltakere til å godta NULL KØDD før de signer opp.

Jeg har talt.

Merk at jeg snakker i generelle termer her, da jeg regner med mange ulike kommer til å styre cup'er osv. Ikke "trådstarter" som en spesifikk person.

Spørsmål, kommetarer? PM!

Endret av Alastor
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...