Gå til innhold

PlayStation 3 FIFA Super - Cup

Jørgen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Dvs. at Raste gjør det selv? Er ikke forundret. Han er en mester i å prakke over ting på andre som han selv er en stor synder i.

Spørs akkurat, starter sjeldent et angrep med Ronaldo. Som regel så lar jeg han begynne på høyrekanten på spissplassen da jeg spiller ofte 4-3-3. Så Tevez i midten og Rooney på venstre.

Du er jo så selvgod da Mr.SS, du trodde jo at du skulle gå videre i cupen noe du ikke gjorde, og det gjorde jeg. Så!

Raste du farer med så jævla mye løgn. Vi har begge regnet at jeg har vunnet over 30 kamper mot deg mens du har vunnet skarve 8. Sist gang vi møttes vant jeg 4 av 5 kamper som vi spilte, så det at du har blitt bedre enn meg i det siste er det dummeste jeg har hørt i hele dag. Det er 3 måneder nå siden vi spilte vår første, ikke min skyld at du har like god hukommelse som en gullfisk on drugs.

Jeg løper kun med Ronaldo? Idiotisk av deg å si som hermer etter min egen spillestil. Du kjører alltid den siste lagoppstillingen jeg har pønsket ut og begynte å kjøre CR7 egosentrisk på topp etter jeg brukte han som spiss mot deg en gang.

Ikke tro du er hot shit bare fordi du møtte en mye dårligere motstander i innledende runder av denne forbannede cupen.

Løgn, løgn, løgn. Vi har kanskje spilt akkurat 30 kamper, men ikke EN kamp over. Det vedder jeg en million på + at du sier at vi spilte mange ganger før jul noe som vi ikke gjorde. Vi spilte vel en eller to kamper før jul, så slutt å lyve her i gården altså!

Etter det jeg har hørt virker Raste veldig dårlig...

Derfor jeg er i semien :)

Endret av Raste
Lenke til kommentar
Etter det jeg har hørt. Høres jo ut som Mr.SS eier deg.

Nå var det ikke ment som personangrep, men en liten ironi :)

Mr.SS er jo kongen over alle å si at jeg er dårlig, noe som kanskje stemmer. Men det er så rart at jeg har hatt overtaktet i det siste og vunnet faktisk noen av de 10 siste kampene, og han bare går nedover på antall kamper jeg hadde vunnet. Han sa at jeg hadde kun vunnet 4 først, noe som ikke stemte. Så Mr.SS er veldig flink til å beskylde folk for ting, og samtidig si at han er den beste av dem alle. Rart at han røk ut da.

Selv om han er kanskje bedre enn meg, men jeg må si at jeg har hatt overtaket i de siste kampene selv om resultatet ikke har vært like bra.

Endret av Raste
Lenke til kommentar

Da er jeg videre til finalen.

Første kamp var full av lag, og ja jeg burde vel vunnet mer, men sier det var et greit resultat siden Raste hadde et par sjanser han og.

Raste 1 - 2 tc47

Andre kamp, han trodde det var over når det ble 3-0, så ja han spilte defensivt og ekkelt og prøvde å leke osv på noen av de neste målene. (De fleste unntatt et par, men jeg hadde slått han mye i denne kampen uansett siden det var lite lag og at det allerede var 3-0 og jeg var klar for mange mål)

Jeg fikk målene, selvom Raste selvfølgelig "lekte" for å skjule at han skulle bli banket her. Men det ble han uansett.

tc47 14 - 0 Raste

Gleder meg til finalen. :)

Lenke til kommentar
foreslår at vi i v2.0 spelar med norske tippeliga lag. Blir litt meir fair, og så slepp vi duracellkaniner som ronaldo og forresten sjansen for å møte heile det forbanna hormonproppa barcelona...

Desverre er det stor forskjell på lagene i TL også.

Lenke til kommentar
foreslår at vi i v2.0 spelar med norske tippeliga lag. Blir litt meir fair, og så slepp vi duracellkaniner som ronaldo og forresten sjansen for å møte heile det forbanna hormonproppa barcelona...

Desverre er det stor forskjell på lagene i TL også.

Jepp, sant det.

Lenke til kommentar

Vi glemmer gule/røde kort, da det er mer stress enn gøy. Får man et rødt kort så får man være snill nok til å ikke spille den spilleren i neste kamp av turneringen. Ellers ingen regler.

Endret av tc47
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...