steen_jadd Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 (endret) Unnskylder. Jeg hadde mye å gjøre, men hvis du virkelig har hele morgenen spiller vi 12.00, er iallefall på da. Alt i orden. Jeg er klar til klokken 12.00 Endret 2. mars 2009 av steen_jadd Lenke til kommentar
steen_jadd Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 (endret) Da var kampene mellom Steen_Jadd og Wisbatov ferdigspillt. Wisbatov spilte med Bayern München mens Steen_Jadd spillte med Manchester United. Kamp 1: Bayern München 0 - 5 Manchester United Kampen var preget av en noe nervøs start uten de helt store sjansene til noen av lagene. En forsvarstabbe av Wisbatov ga Steen en god mulighet som han visste å ta vare på, 0-1. Kampen fortsatte i samme spor helt til Steen gikk opp til 0-2 ledelse. Wisbatov måtte nå fremover, noe som ga Steen store kontringsmuligheter. Wisbatov kom aldri til de store muligheten, mens Steen kontret inn 3 mål i løpet av det siste kvarteret og fastsatte sluttresultatet til 0-5. Kamp 2: Manchester United 6 - 2 Bayern München Dette var en kamp hvor Wisbatov måtte frem, og vi fikk en mye mer åpen kamp en sist med store sjanser til begge lag. Det endte allikevel med at Steen gikk opp til en 1-0 ledelse, noe som etter hvert endte med 4-0. Etter dette slo Wisbatov tilbake og scoret sitt første mål mot Steen, som svarte raskt med å score 5-1 målet. Det bølget frem og tilbake, og det endte med at Wisbatov scoret med et praktfullt skudd fra drøye 18 meter. Selv om det ble en mye mer åpen kamp enn den første var det aldri noen tvil om hvem som skulle stikke av med seieren, og Steen fastsatte sluttresultatet til 6-2 i sluttminuttene. Steen_Jadd går dermed videre etter 11-2 sammenlagt. Det skal dog sies at Wisbatov virket som han bar preg av at han vanligvis spiller med Manchester United og ikke Bayern som han brukte i denne turneringen. Det ble ikke delt ut noen kort til noen av lagene gjennom de to kampene. Endret 2. mars 2009 av steen_jadd Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Jeg fikk plutselig en merkelig følelse av at jeg vil vinne hele denne turneringen. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Da må vi si farvel til Mr.SS (sigssoft): Mr.SS 2 - 2 tc47 tc47 2 - 1 Mr.SS Veldig jevnt spilt, men føler at jeg fortjente det over to kamper. Mr.SS hadde et par sjanser som kunne gått inn, mens jeg traff tverleggeren to ganger i første kampen. Jevnt, men da går jeg videre. Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Veldig jevnt. Små marginer avgjør det hele. Føler jeg starter begge kampene veldig sløvt som sørger for at du kan prikke inn tidlig. tc47 vinner nok turneringen nå som jeg er ute av dansen. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Jeg fikk plutselig en merkelig følelse av at jeg vil vinne hele denne turneringen. Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Hold kjeften din. Jeg har lekt med deg snart i 3 måneder. Typisk at jeg må møte en jevngod i innledende runde derav tilfeldigheter avgjør. Føler meg litt som England. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 3mnd? Tok jo nesten 2 mnd fra vår første gang til den andre kampen. Ikke bare det, men i det siste har jeg hatt overtaket Uansett, så er det deilig å få deg ut av cupen. Du løper kun med Ronaldo Lenke til kommentar
theGunner76 Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 (endret) så då blir det Steen_Jadd vs Kriss_94 og Trust47 vs Quayle eller? (tok utgangspunkt i første par mot tredje par og andre mot fjerde) skal oss taperane også møtast for å avgjere 5-8 plassane? Jgiggs vs Z1ndr3 og Sigssoft vs thegunner_76 eller skal vi vente på neste turnering? Endret 2. mars 2009 av theGunner76 Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Raste du farer med så jævla mye løgn. Vi har begge regnet at jeg har vunnet over 30 kamper mot deg mens du har vunnet skarve 8. Sist gang vi møttes vant jeg 4 av 5 kamper som vi spilte, så det at du har blitt bedre enn meg i det siste er det dummeste jeg har hørt i hele dag. Det er 3 måneder nå siden vi spilte vår første, ikke min skyld at du har like god hukommelse som en gullfisk on drugs. Jeg løper kun med Ronaldo? Idiotisk av deg å si som hermer etter min egen spillestil. Du kjører alltid den siste lagoppstillingen jeg har pønsket ut og begynte å kjøre CR7 egosentrisk på topp etter jeg brukte han som spiss mot deg en gang. Ikke tro du er hot shit bare fordi du møtte en mye dårligere motstander i innledende runder av denne forbannede cupen. Lenke til kommentar
theGunner76 Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Du løper kun med Ronaldo *theGunner fekk plutselig noko i halsen...* Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Dvs. at Raste gjør det selv? Er ikke forundret. Han er en mester i å prakke over ting på andre som han selv er en stor synder i. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Jeg håper det er Raste jeg møter i semifinalen. Da får han ikke løpe med Ronaldo. Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Håper jeg også. Gleder meg til å høre referat herifra etter du har ydmyket det oppblåste egoet til guttungen. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Hvis ikke han quitter midt i kampen når det er 4-0 og sier at det var disconnection; 5 kamper på rad. Eller at han skriver på msn mens vi spiller og at det er frekt av meg å score når han gjør det. Men seriøst, skal Wisbatov trekke eller skal vi bare gjøre det som Gunner foreslår med 1. mot 3. og 2. mot 4.? Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 La det bli sånn. Ikke noe hadde frydet meg mer enn at du, tc47, vinner nå. Du virker som en fornuftig fyr. Unner deg denne tittelen. Jeg har vunnet 10 - 0 mot Raste og kaster han vanligvis rundt i ringen som en salat, når vi spiller helt jevnt (ergo er jevngode) så bør han være like lett å fikse som å lure godteri fra et barn. Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 2. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 2. mars 2009 1 mot 3. 2 mot 4. Bayern Munchen er jammen meg møkkalag for å si der t sånn. Prøvekjørte de en kamp før jeg valgte å prøve å bruke dem i turneringen. Tror forresten noen får ta ansvar for FIFA - Super Cup II bare så det er sagt for jeg orker ikke. Lenke til kommentar
Kriss^ Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Etter det jeg har hørt virker Raste veldig dårlig... Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Hehe, klar nå da Raste? Vent, ikke nå, om en halvtime eller noe. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå