Raste Skrevet 28. februar 2009 Del Skrevet 28. februar 2009 Ta om 1 time Gunner76? Må bare våkne litt, er litt trøtt Lenke til kommentar
Kriss^ Skrevet 28. februar 2009 Del Skrevet 28. februar 2009 Jeg er klar nå Sindre! Lenke til kommentar
theGunner76 Skrevet 28. februar 2009 Del Skrevet 28. februar 2009 den er god quayle7, sant? Lenke til kommentar
Raste Skrevet 28. februar 2009 Del Skrevet 28. februar 2009 (endret) Ja, Gunner, jeg er Quayle7. Møt meg i Mitt land og du inviterer? Faen, Gunner!! Man skal spille to kamper og jeg skal ha en hjemmekamp! Kom på Han forresten første kamp 2-0, men må si at jeg hadde større sjanser enn han, og han hadde vel litt flere på mål. Han vant så og si greit rettferdig Hvorfor i huleste avbrøt du Gunner når jeg ledet 2-0??? Endret 28. februar 2009 av Raste Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 28. februar 2009 Del Skrevet 28. februar 2009 Kriss_1994 gikk videre Jeg vant den første kampen på bortebane 3-2, men tapte 4-2 hjemme. Den siste kampen var dårlig fra minn side og burde stoppet to av målene. Den eneste hos han som fikk kort var vel Evra, og det var gult. Håper et blir flere cuper. Lenke til kommentar
Kriss^ Skrevet 28. februar 2009 Del Skrevet 28. februar 2009 (endret) Ja, da vant jeg 1. kamp Manchester United 2 - 3 Real Madrid Tapte første kampen, kunne gått begge veier, men Sindre hadde det lille overtaket. Gule kort: Real Madrid: Pepe Gago Manchester United: 2. kamp Real Madrid 2 - 4 Manchester United Her syns jeg at jeg hadde overtaket og vant fortjent, kunne fort blitt 2 - 5 til meg helt på slutten, med to stolpeskudd på rad. Gule Kort: Manchester United: Evra Real Madrid: Endret 28. februar 2009 av Kriss_1994 Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 28. februar 2009 Del Skrevet 28. februar 2009 Prøvde å bruke samme taktikk som i første omgang i første kamp, i den andre kampen også. Det var en av grunnene til at du fikk det lille overtaket i første omgang. Prøvde å rette på det i andre, men du løp rett igjennom forsvaret mitt og lagde ett altfor enkelt mål. Burde stoppet deg der. Dårlig forsvarspill fra min side. Var sikker på at jeg skulle slå deg når jeg vant 3-2 borte Lenke til kommentar
Kriss^ Skrevet 28. februar 2009 Del Skrevet 28. februar 2009 (endret) Jeg tror jeg var litt for redd for å finte disse kampene, pleier vanligvis å være bedre enn dette når jeg spiller. Tror nok det var pga jeg var redd for å tape og gjøre feil. Når jeg ledet i første kampen trodde jeg at jeg skulle vinne, men plutselig kommer Huntlegaar med to kjappe på 5min. Endret 28. februar 2009 av Kriss_1994 Lenke til kommentar
Raste Skrevet 28. februar 2009 Del Skrevet 28. februar 2009 Faen, jeg ser ingen av Gunner76 sine menn!1!!! Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 28. februar 2009 Del Skrevet 28. februar 2009 Faen, jeg ser ingen av Gunner76 sine menn!1!!! Når det skjer, så tar du bare på pause også går du inn igjen. Det tar ikke så lang tid, maks 5-10 sek etter du begynner å spille. Bare spill safe pasninger i egen banehalvdel. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 28. februar 2009 Del Skrevet 28. februar 2009 (endret) !!!!!!!!!!! Faen, jeg ser ingen av Gunner76 sine menn!1!!! Når det skjer, så tar du bare på pause også går du inn igjen. Det tar ikke så lang tid, maks 5-10 sek etter du begynner å spille. Bare spill safe pasninger i egen banehalvdel. Går ikke. Har gjort det. Etter 2.omg begynte så har jeg ikke sett de. Jeg ledet 4-1. Nå står det 5-5 pga det!!! Faen, om jeg ryker ut pga det! Endret 28. februar 2009 av Raste Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 28. februar 2009 Del Skrevet 28. februar 2009 Synd hvis det skjer, men det er ikke noe regel mot det så du ryker ut uansett hva som skjer, tenker jeg. Prøv å vinn uansett du. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 28. februar 2009 Del Skrevet 28. februar 2009 (endret) Synd hvis det skjer, men det er ikke noe regel mot det så du ryker ut uansett hva som skjer, tenker jeg. Prøv å vinn uansett du. Jeg eide han helt til det 2.omg begynte for da så jeg ikke 3 av hans spillere, Ade, Van Persie og en annen elns. Endret 3. mars 2009 av Raste Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 28. februar 2009 Del Skrevet 28. februar 2009 Da burde du pauset med en gang når det skjedde, sendt melding til gunner om at dere kunne quitte og restarte og fortsette fra det tidspunktet igjen ved scoring av selvmål osv. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 28. februar 2009 Del Skrevet 28. februar 2009 (endret) Da burde du pauset med en gang når det skjedde, sendt melding til gunner om at dere kunne quitte og restarte og fortsette fra det tidspunktet igjen ved scoring av selvmål osv. Jeg pauset jo etter det skjedde, men det funket ikke. Han vant 8-6. Er jo helt umulig å spille når man ikke ser hans tre spillere og to av dem er spisser. PLutselig så spenner jeg en og lager straffe osv. Helt utrolig ass. Endret 28. februar 2009 av Raste Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 28. februar 2009 Del Skrevet 28. februar 2009 Merkelig det der..opplevd det eg også..men de dukker ALLTID opp etter noen sekunder, da popper dem frem en eter en. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 28. februar 2009 Del Skrevet 28. februar 2009 Merkelig det der..opplevd det eg også..men de dukker ALLTID opp etter noen sekunder, da popper dem frem en eter en. Jepp opplevd det mange ganger, men akkurat som du sier, ikke som Raste sier; altså i lengre perioder. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 28. februar 2009 Del Skrevet 28. februar 2009 Dukket aldri opp hos meg, så det avgjorde kampen ellers hadde jeg vunnet ganske så sikkert. Sto 4-1 etter 1.omg Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 28. februar 2009 Del Skrevet 28. februar 2009 Da burde du pauset med en gang når det skjedde, sendt melding til gunner om at dere kunne quitte og restarte og fortsette fra det tidspunktet igjen ved scoring av selvmål osv. Jeg pauset jo etter det skjedde, men det funket ikke. Han vant 8-6. Er jo helt umulig å spille når man ikke ser hans tre spillere og to av dem er spisser. PLutselig så spenner jeg en og lager straffe osv. Helt utrolig ass. Ja du pauset, men du burde send melding om situasjonen og restartet og fikset samme stilling osv. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå