steen_jadd Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 (endret) Finalen mellom Trust47 og Steen Jådd er nå ferdigspilt. Begge spilte med Manchester United Steen_Jadd 1 - 2 Trust47 De helt store sjansene uteble i mesteparten av kampen, og det var tydelig at det var to jevngode lag som spilte mot hverandre. Steen klarte likevel å ta ledelsen etter kvarteret spilt. Uheldigvis for Steen svarte Trust med å score på sin første sjanse etter målet. 1. omgang fortsatte i samme spor hvor det for det meste ble en stillingskrig. I begynnelsen av 2. omgang var det Steen som førte og som skapte de fleste av sjansene. Allikevel skulle det bli Trust som scoret på sin første sjanse i denne omgangen. Steen klarte aldri helt å sette inn noen sluttspurt og det ebbet ut med en 2-1 seier til Trust. Gratulerer som cupvinner Trust47! Endret 4. mars 2009 av steen_jadd Lenke til kommentar
Raste Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 Gratulerer Trust, en verdig vinner. Lenke til kommentar
Bonzoor Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 (endret) Starter en ny en snart? EDIT: Grattis Trust Endret 4. mars 2009 av kapers12 Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 Thank you folks. Jeg kan godt sette i gang en ny ja. Denne gangen med 16 spillere. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 Grattis TC Eg er med på den nye Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 Takker Luna. Her er den nye; do what it says for å være med! https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1082452 Lenke til kommentar
Kriss^ Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 Gratulerer! Jeg og Raste spiller bronsefinale for gøy klokken 17:00... btw, melder meg på neste runde! Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 Alle må melde seg inn på nye i nye tråden. Lenke til kommentar
Kriss^ Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 Kommer du Raste? Jeg venter... Lenke til kommentar
Kriss^ Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 Nå har jeg ventet i 10min. Greit at du heller vil se Home and away, men si ifra først da -.- Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå