Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Liker hun meg hvis hun ikke har tatt kontakt?

Gjest Malley

Anbefalte innlegg

Gjest Guest_Oppgitt_*
Så nå at TS er jobbsøker. Du må nok få deg jobb før du får dame. Dessverre...

Du er morsom brutal mann. Nei, jeg trenger ikke jobb før jeg får meg dame, men jobb må jeg få meg uansett. Hun har heller ikke jobb ;) Og hun vet jeg ikke har mye penger, men det har ikke hun heller :) Ikke jobb har hun heller, så jeg tror ikke det er problemet altså :).

Martine: Jeg er enig med deg :). Brutal mann er bare realistisk, han skal få lov å si det han vil. Jeg vet hvem jeg skal høre på når det gjelder råd o.l.

Men Martine, to uker? Det er lang tid, er det ikke? Null kontakt på 2 uker? Hvis hun ikke tar kontakt på én uke, gjør jeg det. Uansett, jeg sendte henne en melding i går, og jeg fikk de svar jeg ville ha :). Hun har også vært i utlandet en uke nå, derfor min utålmodighet. Jeg har heller ikke sendt så mye meldinger når hun var der, ettersom meldinger koster og hun skal få lov å tenke på andre ting der borte. (Jeg vil ikke gå i detalj om hvorfor).

Fremtiden derimot, ser mørk ut. Jeg lurer på om det vil fungere, når hun skal studere (vet ikke hvor enda) og jeg må skaffe jobb eller begynne på skole. Jeg tror jeg kan overleve å treffe henne en gang i uke og sånn, men hvordan fungerer sånne forhold? Vi kjenner jo hverandre ikke så mye enda, så spørs om hun vil bruke energi på det. Men stresser ikke hun, så stresser ikke jeg... I just need love :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...