ErlendRU Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 Hei! Tenker litt på å selge min Mazda 323F 1,8 95MOD nå. Den har gått drøyt 164000. Forrige eier satte på senkesett som er godkjent av biltilsynet. Jeg har hatt den i ett år og har skifta clutch, radiator, deler av eksosanlegget, bærekulene foran, vindusspylertanken og litt diverse andre småting. Helt nye vinterdekk foran. Har også satt på fjernstyrt sentrallås, men denne funker ikke helt optimalt, får låst opp, men ikke låst igjen, men dette kan fikses, har bare ikke orket å sett mer på det i vinter. Nye setetrekk er også på plass. Sitter også et halvgreit annlegg i fra forrige eier. Er noen småskader på karosseriet, litt riper og noe småtteri, men ikke noe store greier. Vindusviskeren bak funker ikke etter at jeg var uheldig å klare å røre på den fysisk når jeg måkte snø i vinter, men dette kan vel ikke være noe problem å ta fra en vrakbil og fikse. Bilen er meget god å kjøre. Skal på EU-kontroll i morgen faktisk. Hvis den går gjennom kommer jeg sikkert til å legge den ut ganske umiddelbart tenker jeg, men hvor mye kan jeg ta for den? Tenker noe rundt 40000 jeg, er det for galt? Hadde egentlig planer om å prøve å legge den ut for 44-45000 for å se om det er noe respons, men kan vel neppe forvente å få mer enn 40 for den vel? Årsavgiften ligger her og skal betales før bilen selges, det må jo regnes med. Da tror jeg jeg har nevnt det som er verdt å nevne. Lenke til kommentar
rublings Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 Det er BA modellen det er snakk om her ikke sant? Ikke BG? Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 26. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 26. februar 2009 BA modellen ja. Lenke til kommentar
rublings Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 Hvis bilen går i gjennom eu-kontroll uten problemer og den er veldig strøken inni og ellers så kan du kanskje få 40.000 for den. Hvilken farge er den? Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 26. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 26. februar 2009 Det er den grønne versjonen. Skal ikke ha sånn farge på bilen igjen hvertfall. Interiøret og sånt inni er greit, har som sagt nye setetrekk, det hjelper noe voldsomt siden det er såpass stor del av det hele. Egentlig hatt planer om å gjøre en del med fargene inni også, men så langt har jeg aldri kommet og gidder ikke heller. Lenke til kommentar
rublings Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 Hvis det er den lyse-grønne så må du nok belage deg på litt mindre enn de som er mer dikré. Ikke sett pris på 45.000, da tror jeg ikke det er så mange som ringer. Prøv deg på 40.000 +/- noen tusenlapper. Du merker fort om bilen er "underpriset" hvis alt for mange ringer Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 26. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 26. februar 2009 Ja, det jeg egentlig har bestemt meg sånn halvveis for nå. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 27. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2009 Var på EU-kontroll i dag. Gikk ikke gjennom desverre. Største feilen var at fremre eksosrør var lekk, så den må skiftes, da har jeg skiftet alle eksosrørene. I tillegg var det noe slakk på ene bærekula, så skal få sett på det, i tillegg til noe småtteri med bremsene som jeg fikser. Har allerede bestilt timer på alt, så det fikser jeg. Når jeg i tillegg betaler årsavgift nå på jævla 3000 nesten burde da ikke 40000 være heelt umulig? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå