Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Får ikke orgasme når jeg gjør det med damen

Gjest Uten_orgasme

Anbefalte innlegg

Gjest Uten_orgasme

Hei. Fikk en ny kjæreste for noen måneder siden, og vi bestemte oss for 2 uker siden å ha sex for første gang. Begge er 17. Hun har hatt noen sexpartnere før, jeg var jomfru. Første gang gjorde vi det på ett sted med veldig lite plass(vil ikke gå innpå stedet) og det ble trangt og ikke så behagelig.. For noen dager siden gjorde vi det hjemme i sengen min, og etter at vi hadde holdt på en stund var kuken min helt daff.. Ingen orgasme i hele tatt:O Damen ble litt såret, og følte hun hadde underprestert. Jeg hadde heller ikke fått orgasme den første gangen.. Var litt nervøs og sånn, og tenkte kanskje mer på å prestere enn å nyte det..

Så folkens, er det noe som feiler meg? Eller er det vanlig å ikke få orgasme? Noen ideer om hvordan jeg kan få det?Er jo kåt som bare faen, men kommer liksom aldri-.-

-confused

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest uten_orgasme

Langt forspill, over en time, der hun runker meg med mer.. En av gangene kom jeg allerede når hun runket meg, men har ikke kommet de to gangene vi har hatt sex :hmm:

Lenke til kommentar

Er sånn at første gangene man har sex så er det så mye å tenke på og anstrenge seg etter at mange ikke får den samme nytelsen. Husker mine første ganger som jeg holdt på i evigheter og slutta når jeg ble lei.

Du kommer ikke til å være sånn så lenge, har hatt mine perioder hvor det ikke har kommet i det hele tatt og å en tid det gikk aaalt for fort, men man lærer seg etterhvert å kunne beregne det ihvertfall til en viss grad

Lenke til kommentar
  • Opprett ny...