FredrikUG92 Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 (endret) Hei, jeg er mildt sagt RASENDE på bearshare nå, og her er problemet: Da jeg installerte Bearshare er det mulig at jeg ikke haket av noen tillegg som ville dukke opp her og der diverse steder, men jeg tenkte ikke tanken på at de skulle være så i veien! Der hvor jeg hadde en hurtigsøk-mulighet i høyre hjørne for google, har nå blitt endret til en bearshare søkemotor eller noe lignende, som ikke ligner grisen. Jeg har prøvd å "deaktivere tillegg" -> Verktøy -> Administrer tillegg, men det hjelper ikke. I tillegg så dukker det nå opp automatisk en nettside hver gang jeg trykker Control+T (Ny fane). (Før var det ingen nettside som dukket opp, bare helt blankt) Ikke at dette er et KJEMPE problem, men det er faktisk fryktelig frustrerende at jeg nå må trykke i adressefeltet for at det skal komme noe tekst. Problem 1: Bytte søkemotor fra bearshare til Google Problem 2: Ha blank fane når jeg trykker Ctrl+T. (Det er sikkert ikke så vanskelig for mange av dere, skal sies at jeg ikke er noe datageni akkurat) EDIT: Som emnetittelen sier gjelder det altså for Internet Explorer hvis du likevel ikke fikk det med deg. Endret 26. februar 2009 av FredrikUG92 Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 (endret) Det kan hende det er noe du må avinstallere fra legg til/fjern programmer, virker ihvertfall slik. ..både BearShare og IE er noe møkk. Endret 26. februar 2009 av Pokey Lenke til kommentar
FredrikUG92 Skrevet 26. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 26. februar 2009 Jeg har allerede prøvd å avinstallere det på den vanlige måten, altså "uninstall bearshare" eller noe sånt, men det ble fortsatt ikke borte Ikke spør hvorfor, men jeg er avhengig av IE, selv om jeg vet at den suger grisemøkk Lenke til kommentar
FredrikUG92 Skrevet 1. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 1. mars 2009 Er det virkelig ingen som har peiling?? Har jeg postet denne feil eller noe sånn? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå