BullStrike Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 (endret) Hei Overskriften sier vel det meste.. Her kan du altså snakke om paintball markøren din eller forskjellige paintball markører. Det kan også snakkes om eventuelle oppgraderinger til de forskjellige markørene. For de som ikke vet det så er en paintball markør det "våpenet" du skyter med. Det blir kaldt for markør fordi det markerer folk/ting. Jeg har en SmartParts ION, men en oppgradert ASA. Den funker veldig bra, den er treffsikker, skyter fort nok og ser ganske kul ut etter min mening. Jeg har vurdert å kjøpe meg noen oppgraderinger til den.. Er det noen som har noen forslag til oppgraderinger? Nytt løp, ny bolt, osv. Mvh BullStrike Endret 26. februar 2009 av BullStrike Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 27. februar 2009 Del Skrevet 27. februar 2009 Hei. Jeg vil bare opplyse om at vi allerede har en tråd i Ekstremsport-seksjonen om generelt paintball-preik. :] Den store paintball tråden. Lenke til kommentar
BullStrike Skrevet 27. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2009 Oj, jeg letet etter en paintball tråd, men fant det ikke.. Jeg tror jeg hører med en monitor om de kan slette denne tråden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg