OscarWoHA Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 (endret) Heisann Har sjekket browsershots.org for å se hvordan artiklene mine i bloggen ser ut i IE6/7 siden jeg ikke har Windows. De ser helt gale ut. Se selv på http://www.bjornrostad.com/2009/02/one-ste...-to-california/. Spesielt kommentarfeltet lider. CSS-filen min ser slik ut: ul { margin: 0 0 10px -20px; } div.commentswrap { margin: 20px 25px 30px 25px; } .commentlist li { border: 1px solid #cccccc; margin: 5px 0 0 -20px; padding: 10px; width: 430px; } ul.commentlist { list-style-image: none; list-style-position: outside; list-style-type: none; } .alt { background-color: #f3f3f3; } PS: Ser helt fint ut i Opera, FF og Safari. Endret 26. februar 2009 av Meldarion Lenke til kommentar
mikk- Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 Uten at jeg vet at det er det som er feilen: IE er hater negative marginer. Jeg ville sjekket om det hadde noe med saken å gjøre. Lenke til kommentar
Asterisk Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 Jeg ville også sjekket de negative verdiene på margin. Du har satt negativ margin for venstre. Kommentarfeltene blir dradd mot venstre i IE i forhold til bl.a. Firefox. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå