sogasg Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 (endret) Hallo! Jeg er på jakt etter en bærbar pc som oppfyller disse kravene: - kjører spill bra - er stille (jeg har en bråkete bærbar nå, så denne gangen er dette et kriterie) - koster ikke mer enn 13 000kr Er det noen som har nen tips til en slik pc? Endret 27. februar 2009 av sogasg Lenke til kommentar
EivindS_ Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 Skal den være bra til spill, trengs det en kraftig vifte til å kjøle ned. Ergo, støy. Lenke til kommentar
krbalto Skrevet 27. februar 2009 Del Skrevet 27. februar 2009 Kjøpte en Acer 5930 med GF 9600GT skjermkort, er virkelig imponert over hvor stille den er, har hadt flere bærbare de siste årene, men støynivået på den er jeg virkelig imponert over... Mvh Lenke til kommentar
sogasg Skrevet 27. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2009 (endret) Kjøpte en Acer 5930 med GF 9600GT skjermkort, er virkelig imponert over hvor stille den er, har hadt flere bærbare de siste årene, men støynivået på den er jeg virkelig imponert over... Mvh Jeg finner ikke noen butikker som fortsatt selger den. Noen som vet hvor jeg kan få tak i den? Endret 27. februar 2009 av sogasg Lenke til kommentar
EivindS_ Skrevet 27. februar 2009 Del Skrevet 27. februar 2009 De selger ikke den lengre trur jeg. Kommer sikkert en ny versjon av den snart. Ville vært rart hvis ikke siden den har solgt veldig mye. Husk at 9600M GT ikke er noe gamingkort, men et mid-range kort. Lenke til kommentar
sogasg Skrevet 27. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2009 De selger ikke den lengre trur jeg. Kommer sikkert en ny versjon av den snart. Ville vært rart hvis ikke siden den har solgt veldig mye. Husk at 9600M GT ikke er noe gamingkort, men et mid-range kort. Hvilke kort er det somer "gamerkort" da? Hva bør jeg se etter? Lenke til kommentar
EivindS_ Skrevet 27. februar 2009 Del Skrevet 27. februar 2009 Denne siden gir en fin oversikt. Ta tallene med en liten klype salt, men som oversikt for de som ikke er helt inni skjermkort til laptoper, er den nice. Jeg ville ikke gått for lavere enn 9700M GTS Husk at ingen laptop med gamingkort er stille når du spiller. Lenke til kommentar
Fiffik78 Skrevet 28. februar 2009 Del Skrevet 28. februar 2009 De selger ikke den lengre trur jeg. Kommer sikkert en ny versjon av den snart. Ville vært rart hvis ikke siden den har solgt veldig mye. Husk at 9600M GT ikke er noe gamingkort, men et mid-range kort. Hvilke kort er det somer "gamerkort" da? Hva bør jeg se etter? Enig med han under, jeg har 9700 GT feks som bare er et klokket 9600 GT kort. Det trekker GRID og COD4 greit feks, men det vil ikke være med lenge på det som kommer av nye spill. Skal du ha noe som holder må du opp på 9800 serien, men det holder med det svakeste av disse. Lenke til kommentar
EivindS_ Skrevet 28. februar 2009 Del Skrevet 28. februar 2009 Merk at jeg sa GTS. 9700M GTS er det eneste kortet som er bedre enn GT versjonen i samme kortserie, som f.eks 9700M. Ellers jeg er helt enig med STeam6, du bør helst opp i 9800M serien siden laptopskjermkort ikke er allverden, men de kommer seg betraktelig. Skal du opp i 9800M serien, trur jeg du kan utelukke stille gamer pc. Du får se hva som er viktigst for deg. Lenke til kommentar
sogasg Skrevet 1. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 1. mars 2009 (endret) Merk at jeg sa GTS. 9700M GTS er det eneste kortet som er bedre enn GT versjonen i samme kortserie, som f.eks 9700M. Ellers jeg er helt enig med STeam6, du bør helst opp i 9800M serien siden laptopskjermkort ikke er allverden, men de kommer seg betraktelig. Skal du opp i 9800M serien, trur jeg du kan utelukke stille gamer pc. Du får se hva som er viktigst for deg. Hva tenkes som stille pc? Den bærbare pcen jeg har nå er så bråkete at jeg ikke kan bruke den i et klasserom fordi den forstyrer og når jeg slår den på et eller annet sted er det altid noen som lurer på om det er min pc som lager den lyden. Pcen jeg har nå er en Fujitsu Siemens Amilo D1845 Vil dere tro at en pc med 9800M kort lager like mye lyd som denne? Endret 1. mars 2009 av sogasg Lenke til kommentar
EivindS_ Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 Er vel ganske subjektivt hva som er stille pc. Min er ikke stille, men det er en gamerlaptop da. Men den er stille nok til å kunne brukes i forelesning takket være "silent mode". Da blir den så og si helt lydstille. Virker som at det er noe gale med din. Har du rensket den for støv før? Lenke til kommentar
sogasg Skrevet 1. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 1. mars 2009 (endret) Er vel ganske subjektivt hva som er stille pc. Min er ikke stille, men det er en gamerlaptop da. Men den er stille nok til å kunne brukes i forelesning takket være "silent mode". Da blir den så og si helt lydstille. Virker som at det er noe gale med din. Har du rensket den for støv før? Nei. Jeg har ikke rensket den for støv. Men den har altid vært slik , husker jeg ble overasket da jeg fikk den. Men når du har pcen i "silent mode" kan man fortsatt sitte på nettet, skrive i word, se film og slike enkle oppgaver med den da? Så jeg kan bare stille den inn på "silent mode" når jeg er på skolen? I såfall lurer jeg på om jeg skal kjøpe Multicom Kunshan M860. Er det den samme pcen som Clevo M860TU? Er den bra? Endret 1. mars 2009 av sogasg Lenke til kommentar
EivindS_ Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 Under silent mode kan du bruke den til alt, til og med litt enkel spilling, men da må du være obs på å sjekke temperaturen siden vifta går på ett minimum. Det er samme pc som jeg har. Jeg er veldig fornøyd. Her kan du se ett review av en som har kjøpt laptopen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå