Gjest Guest_Hjelp_* Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 Hei , nå har jeg krølla i et stort problem, jeg kan så godt forklare hvordan det startet. Jeg hadde et veddemål ved noen venniner , at jeg skulle ri en hest og hoppe uten å falle. Det klarte jeg ikke, men jeg møte en dame der, vi snakke veldig mye. Og når jeg kom hjem på msn , så sa en av vennina mi at hu dama synest at jeg er søt , osv (liker meg).. Så jeg bestemte meg for at skulle prøve å ri ennå engang, men plutselig begynte vennina mi å snakke om at jeg hadde snakket om henne helle tida , osv. Sykt irreterende. Men tilbake til saken , vi hadde det moro, og vi var nokså klengete , gidde hverandre klemmer , og satt ved siden av hverande og holdt rundt hverandre. Men når jeg skulle henta noen ting , så sa hun at hun ikke liker meg til venninnene mine. På slutten av dagen , så sa hun at jeg måtte få msn hennes av vennina mi, men det tok sin tid, vennina mi ville ikke gi msn til meg for en rar grunn! (Hu gidde meg en klem når jeg gikk) Dagen etterpå fikk jeg høre alt hu dama sa til venninna minne, det var skuff. Men da fikk jeg MSN hennes , men den tid idag venter jeg forsatt på at hu skal kontakte meg , og det har gått 2 dager uten at hun har vært pålogget. Så hva tror dere? - Hvorfor er hun så klengete når hun ikke liker meg?, og hun har ikke lyst på telf nr mitt engang - Eller kan det være at vennina minner liker meg eller er misunelig? (2 stykker , en i 8 og en i 9, JEG GÅR I 8 , og hu dama går også i 8) Lenke til kommentar
Kloever Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 Hvor troverdige er disse venninnene dine? Høres jo veldig spesielt ut, så jeg ville ignorert det de har sagt til å begynne med. Så lenge du ikke har fått noen klarer signaler på at hun ikke liker deg, er ikke det noe å tenke på. Lenke til kommentar
Cazzo Grande Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 (endret) Stinker luremus lang vei det her for min del. Overse henne ville jeg gjort. Det er farlig å bli avhengige av kvinner. Endret 26. februar 2009 av August S Lenke til kommentar
Gjest Guest_Hjelp_* Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 Ja , jeg tenkte også at det var luremus. Men jeg er forelsket :& . Det at venninnene mine er litt spesielele , er sant. Og hu enne som ikke ville gi meg msn hennes liker meg . Hu kunne jo gitt meg feil msn og løyet til meg. Men ikke vet jeg , det er dere som er ekspertene. Lenke til kommentar
Kloever Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 Ja , jeg tenkte også at det var luremus. Men jeg er forelsket :& . Det at venninnene mine er litt spesielele , er sant. Og hu enne som ikke ville gi meg msn hennes liker meg . Hu kunne jo gitt meg feil msn og løyet til meg. Men ikke vet jeg , det er dere som er ekspertene. Ser ut som at jeg er inne på noe. Hva har du å tape på å bare glemme venninnene dine litt og se det an? Lenke til kommentar
Gjest Guest_Hjelp_* Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 Meg igjen* , sorry for dobbelpost. Så lenge du ikke har fått noen klarer signaler på at hun ikke liker deg, er ikke det noe å tenke på. Venninene minner sier at hun liker (likte) meg, og hun synest at jeg er (VAR) søt. Hun har vært litt klengete , samme som meg. Jeg er kanskje litt mer klengete enn henne, men jeg lurer på hvorfor hun gir meg klem når jeg går min vei. Det er rart , jeg ville ALDRI gidd en klem til en person som jeg ikke liker. Lenke til kommentar
Kloever Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 Meg igjen* , sorry for dobbelpost. Så lenge du ikke har fått noen klarer signaler på at hun ikke liker deg, er ikke det noe å tenke på. Venninene minner sier at hun liker (likte) meg, og hun synest at jeg er (VAR) søt. Hun har vært litt klengete , samme som meg. Jeg er kanskje litt mer klengete enn henne, men jeg lurer på hvorfor hun gir meg klem når jeg går min vei. Det er rart , jeg ville ALDRI gidd en klem til en person som jeg ikke liker. Det er noe som skurrer med de venninnene dine, ja Lenke til kommentar
Gjest Guest_Hjelp_* Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 Det er noe som skurrer med de venninnene dine, ja Det er venninene minne som har hjelpet meg helle veien , og jeg har spurt om hun enne har lyet til meg , nei svarte hun. Tror at luremus er litt for tidlig i den alderen, kanskje var jeg alt for klengete? Ser ut som at jeg er inne på noe. Hva har du å tape på å bare glemme venninnene dine litt og se det an? Det som er problemmet her at hu dama vil ikke ha nummeret mitt (ifølge hu enne vennia mi) - Og hu dama har ennå ikke svart meg på msn. Så jeg vil ikke plage henne med å stikke innom en tur. Jeg vil bare så gjerne snakke med henne , og spørre henne om hun liker meg eller ikke. Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 (endret) DO IT, FAGGOT! Snakk med henne. Endret 26. februar 2009 av Underpants Lenke til kommentar
Kloever Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 Og hu dama har ennå ikke svart meg på msn. Så jeg vil ikke plage henne med å stikke innom en tur. Jeg vil bare så gjerne snakke med henne , og spørre henne om hun liker meg eller ikke. Har du tatt kontakt med henne på msn? Hvis hun ikke svarer så gir du faen. Ikke spør henne om hun liker deg, det er helt feil. Rent bortsett fra det med at hun kanskje ikke svarer (?) på msn så har du fått alt fra venninnene dine.. Lenke til kommentar
Gjest Guest_Hjelp_* Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 hmh , det hjalp mye ja. Hun spurte også om jeg hadde msn eller Facebook , men det var før hun sa hun ikke likte meg, (hvis hun i det helle tatt sa det da) Og for en annen merkelig grunn sa vennina mi at jeg ikke skulle si at hu sa det til meg. Jeg tror at hu dama liker meg , men hvis hu hadde likt meg , så hvorfor kommer hun ikke på msn :/ Lenke til kommentar
Gjest Guest_Hjelp_* Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 Jeg la henne til for 2 dager siden , og jeg har vært pålogget 12/2 de siste 2 dagene , hu har ikke kommet innpå. Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 (endret) Sjekk om hun har blokka deg eller ikkje. Søker du på «MSN block» på Google kjem det masse, sjølv om nokon av desse kanskje ikkje er heilt til å stole på. Endret 26. februar 2009 av Underpants Lenke til kommentar
Kloever Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 Jeg la henne til for 2 dager siden , og jeg har vært pålogget 12/2 de siste 2 dagene , hu har ikke kommet innpå. Du har altså ikke tatt kontakt med henne, da kan vi slå fast det. Vær litt tålmodig, går det en uke kan du glemme henne. To dager er ingenting. Er ikke sikkert hun har vært på msn i det hele tatt, eller? Lenke til kommentar
Gjest Guest_Hjelp_* Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 Jeg har sjekket om hu har blocka meg , nei hun har ikke blocket meg. Hun har en gang ikke lagt meg til (Sjeka via Pidgin) - Og jeg sa til vennina mi at hun skulle spørre hu dama om hun hadde lyst på nr mitt , vennina mi sa at hun ikke hadde lyst på det. Lenke til kommentar
Kloever Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 Sjekk om hun har blokka deg eller ikkje. Søker du på «MSN block» på Google kjem det masse, sjølv om nokon av desse kanskje ikkje er heilt til å stole på. De jeg har testet ut har bare vært tull. Hadde kontakt med dem jeg testet med. Jeg har sjekket om hu har blocka meg , nei hun har ikke blocket meg. Hun har en gang ikke lagt meg til (Sjeka via Pidgin) - Og jeg sa til vennina mi at hun skulle spørre hu dama om hun hadde lyst på nr mitt , vennina mi sa at hun ikke hadde lyst på det. Kan du være så snill og glemme de venninnene dine? Hva er det som får deg til å stole blindt på dem? Lenke til kommentar
Gjest Guest_Hjelp_* Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 Bra spørsmål der, fordi hu enne vennina har fortalt meg mye om hu dama. Hun har sagt at hu liker meg osv. Og det er hun som har fått meg bort til dama. Jeg har sett noen blikk fra hu vennina når jeg flørtet med dama. Lenke til kommentar
Opelduude Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 Var litt av et styr ja. Tror at venninnene dine ødelegger mye her. Virker som om de er missundelige og veldig ondskapsfulle. Med andre ord ikkeno å samle på. Som andre har sagt. Vent litt å se hva som skjer. Er ikke sikkert hun har tid til å sitte foran pc-en når hun driver med hest. Lenke til kommentar
brutal_mann Skrevet 27. februar 2009 Del Skrevet 27. februar 2009 Ikke tro på en dritt av hva venninna di sier! <- Har vert ung en gang og vet hvor manipulerende slike fjortisjenter er. Lenke til kommentar
Smurstafa Skrevet 27. februar 2009 Del Skrevet 27. februar 2009 Må holde med brutal_mann i denne saken (hmm.. merkelig. Blir mer og mer enig med brutal_mann. :o ) Du skal ikke høre på venninnene dine. Dette er noe du absolutt skal finne ut av selv. Det eneste jeg skal råde deg til, er å ikke vente! Hopp rett inn i det, og ta sjangsen. Det værste som kan skje, er at du får en bekreftelse på at hun ikke liker deg, og du kan begynne prosessen på å komme deg videre. Og det ER bedre enn å bruke tid på å lure på ting. Livet er altfor kort til å sitte på gjerdet og lure på hva som kan skje. Finn ut av det! Du skal i ikke legge for mye i at hun ikke har lagt deg til på MSN enda. Folk har forskjellige MSN-vaner. Du er pålogget hver dag, andre er pålogget en gang i uken, osv. Lykke til! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå