lpololoco Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 (endret) Dette er kanskje litt off-season men det kan jo lagres i favoritter til det blir "on-season". Dette klippet er tatt fra Disney's julespesial "From All Of Us To All Of You". Klippet viser Timmy Gresshoppe synge; "When You Wish Upon A Star". Dette klippet gir mer gåsehud enn en hel katedral full av sølvgutter, nei, TO katedraler fulle av sølvgutter! I tillegg legger jeg link til Alf Prøysen's Juleeventyr. Utrolig stemningsfull video! When you wish upon a star: Et juleeventyr: Håper dere alle får glede av det! Endret 26. februar 2009 av lpololoco Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 (endret) Takker! Husker den så godt! Endret 26. februar 2009 av Lord Grÿllwotth Lenke til kommentar
lpololoco Skrevet 27. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2009 Jula er over. Det var derfor jeg skrev at man kunne putte det i favoritter da, så kan man ta det fram når julen kommer. Ville ikke vente helt til jul siden det sikkert er noen som har glede av det allerede nå. Lenke til kommentar
Caddy Skrevet 27. februar 2009 Del Skrevet 27. februar 2009 Utrolig ståpels jeg fikk av de klippene. *savn etter gamle dager da man ennå var ung* Lenke til kommentar
RedBowlingBallRuth Skrevet 27. februar 2009 Del Skrevet 27. februar 2009 Åh, som jeg elsker Pinocchio og den sangen! Nydelig. Btw, for andre Pinocchio entusiaster, som kommer Pinocchio på DVD i april. Løp å kjøp! =) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå