Gå til innhold

Jeg trenger ny TLF (med abb Djuice Control, bra kamera, stor skjerm)

Gjest Slettet-1nDPpQXNWW

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-1nDPpQXNWW

Jeg skal ha ny TLF etter som den gammle tok kvelden.

Det den trenger og ha:

Bra kamera

Stor skjerm

Det jeg har lyst på:

Trykkskjerm

QWERTY tastatur

Pris klasse:

Minst mulig

Jeg skal ha den med abb fra Djuice Control.

Noen som har ide ??

PS: Jeg skal bare betale TLF'en (første bæløpe på TLF) pappa skal betale måndes prisen.

Endret av Slettet-1nDPpQXNWW
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

KU990 tar ikke bra bilder, jeg hadde den i ca 6 måneder og kameraet var ikke noe særlig syntes jeg. derfor jeg ikke anbefalte den.

det og så må du bla for å få ÆØÅ når du har qwerty tastatur, noe jeg tror du slipper på den jeg anbefalte.

Lenke til kommentar
KU990 tar ikke bra bilder, jeg hadde den i ca 6 måneder og kameraet var ikke noe særlig syntes jeg. derfor jeg ikke anbefalte den.

Hvis man leser i amobil så har LG KU990 fått kritikk som fantasisk kamera og LG KP500 fått minus pga svakt kamera.

Kan det være noe med instillinger du har på mobilen som forårsaker dårlig bilde?

Lenke til kommentar

jeg forsøkte det meste av innstillinger, problemet mitt lå i at bildene ble kornete når man så dem i full størrelse. mobilen skryter av 5MP men bildene som blir tatt er sjelden over 900KB i størrelse det er litt lite til å få med informasjonen skikkelig.

og man kan ikke stole blindt på slike tester. jeg leste en test (lurer på om det var dagbladet som trykket den) der de påsto at mobilen ikke hadde mulighet for å slå av blitzen og at instillinger som ble gjort på kamera instillingene ikke ble lagret til neste gang du tok bilde. begge deler var noe jeg opplevde som feil innformasjon.

jeg har ikke telefonen nå lengre rett og slett fordi den krevde for mye for å klare å ta et greit nok bilde(der andre mobiler fra SE og Nokia klarer å ta greie nok bilder uten å bli dillet med), den var upraktisk når jeg ofte er full av olje på hendene, den fikk slitasjemerker for fort for meg(ble rett og slett redd for å slite i stykker skjermen), kalibreringen vill av og til bare bestemme seg for at den ikke var så grei alikevel så jeg måtte avslutte alt jeg gjorde på mobilen for å gå ut å kalibrere den.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...