Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-t8fn5F

Nei Hyper V er for å kjøre virtuelle maskiner på en 2008 server.

Det du referer til der tror jeg kalles for Live DVD eller Live cd. Booter fra cd eller dvd og tester hele OS'et. Liker du det, kan du be programmet om å legge seg til på maskinen. Mange Linux distroer er slikt bygget opp.

Jeg har ikke hørt om programmer som kan testes ut virtuelt og etterpå legge seg til host os'et, men ikke det samme som at jeg sier de ikke finnes...

Hyper V er ikke et slikt program...

Lenke til kommentar
Nei Hyper V er for å kjøre virtuelle maskiner på en 2008 server.

Det du referer til der tror jeg kalles for Live DVD eller Live cd. Booter fra cd eller dvd og tester hele OS'et. Liker du det, kan du be programmet om å legge seg til på maskinen. Mange Linux distroer er slikt bygget opp.

Jeg har ikke hørt om programmer som kan testes ut virtuelt og etterpå legge seg til host os'et, men ikke det samme som at jeg sier de ikke finnes...

Hyper V er ikke et slikt program...

mulig og jeg forklarte det litt dårlig..

men jeg vet jeg har lest at en kan teste programmer, spill ol i et virtualseringsmiljø el, for så å si ok og deretter blir det overført til selve maskinen.

kanskje det var Acronis el programmer.....

Lenke til kommentar

XenApp kan gjøre dette for deg på XenServer. Windows SteadySafe kan også være noe du bør sjekke ut, hvis det kun er til testing av programvare.

XenApp kan hvertfall deploye programvare til mange XenDesktop-maskiner.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...