pierce007 Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 Hørt at det finnes virtualiseringsprogrammer hvor du først kan teste ut programmet og er du førnøyd, kan du bare trykke OK eller noe slikt, så blir programmet tilgjengelig på selve maskinen. kan Hyper V gjøre dette? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t8fn5F Skrevet 27. februar 2009 Del Skrevet 27. februar 2009 Nei Hyper V er for å kjøre virtuelle maskiner på en 2008 server. Det du referer til der tror jeg kalles for Live DVD eller Live cd. Booter fra cd eller dvd og tester hele OS'et. Liker du det, kan du be programmet om å legge seg til på maskinen. Mange Linux distroer er slikt bygget opp. Jeg har ikke hørt om programmer som kan testes ut virtuelt og etterpå legge seg til host os'et, men ikke det samme som at jeg sier de ikke finnes... Hyper V er ikke et slikt program... Lenke til kommentar
pierce007 Skrevet 27. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2009 Nei Hyper V er for å kjøre virtuelle maskiner på en 2008 server.Det du referer til der tror jeg kalles for Live DVD eller Live cd. Booter fra cd eller dvd og tester hele OS'et. Liker du det, kan du be programmet om å legge seg til på maskinen. Mange Linux distroer er slikt bygget opp. Jeg har ikke hørt om programmer som kan testes ut virtuelt og etterpå legge seg til host os'et, men ikke det samme som at jeg sier de ikke finnes... Hyper V er ikke et slikt program... mulig og jeg forklarte det litt dårlig.. men jeg vet jeg har lest at en kan teste programmer, spill ol i et virtualseringsmiljø el, for så å si ok og deretter blir det overført til selve maskinen. kanskje det var Acronis el programmer..... Lenke til kommentar
saivert Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 http://www.acronis.com/homecomputing/products/trueimage/ Acronis True Image Home har en funksjon som kalles Try & Decide som lar deg installere ting for så og fjerne det totalt uten noen spor om du ikke liker det. Lenke til kommentar
Deezire Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 XenApp kan gjøre dette for deg på XenServer. Windows SteadySafe kan også være noe du bør sjekke ut, hvis det kun er til testing av programvare. XenApp kan hvertfall deploye programvare til mange XenDesktop-maskiner. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå