€uropa Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 Jeg har nå kjøpt ny mobil, Sony Ericsson W380i, hvor lenge må jeg lade den før jeg kan begynne å bruke den? Jeg finner ikke den informasjonen i bruksanvisningen. Lenke til kommentar
k-orm Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 Du må ladde til batteriet er fult. Som oftest 1 til 2 timer. W380i har Lithiumbatteri som alle andre mobiler som selges i dag. De har ingen 'hukommelse' som de gammle Nikel/Cadmium-batteriene, så klattladding vil ikke utgjøre noe for kapasiteten. De kan heller ikke overladdes. Lenke til kommentar
genser Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 Hei, gratulerer med ny telefon. Mobilen har allerede litt batteri. Bare å sette i sim-kort og begynne å bruke telefonen. Lad den så lenge du vil, når det passer deg. Myter og sagn om batterier er det på tide at vi glemmer nå i 2009. Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 26. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 26. februar 2009 Så jeg behøver ikke å lade den i 10-16 timer første gangen, som med de gamle mobiltelefonene? Det står i bruksanvisningen at det vil ta ca 2,5 timer å lade batteriet hvis det er helt utladet. Lenke til kommentar
k-orm Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 Ja utvikklingen har gått framover. Det er rundt 10 år siden man trengte å tenke på det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå