Amerika Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 HAHAHAHAHAHA!!!! IQ er no dritt Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 27. mai 2009 Del Skrevet 27. mai 2009 Jupp. Eg vet ka ære er. Derfor eg lurte på kaffor du drar det inn i denne tråden? Fordi først friter du deg ut i gullkornet, så driter du deg ut flere ganger i denne tråden :!: Litt usikker på hvem som "friter" seg ut.... Du har tydeligvis ikke forstått at det var en vits. Enda.... Helt utrolig. Men stå på du Kjetil. Har ikke noe stort behov for å bevise noe som helst Tror du er en av de få som ikke "tog an..." Lenke til kommentar
Rinoa Skrevet 28. mai 2009 Del Skrevet 28. mai 2009 Å heeeeerre min. Får vondt av stakkaren HAHAHAHAHAHA!!!! IQ er no dritt Tror det er flere som ikke "tog an" egentlig. Lenke til kommentar
2ball_ Skrevet 29. mai 2009 Del Skrevet 29. mai 2009 (endret) Å heeeeerre min. Får vondt av stakkaren HAHAHAHAHAHA!!!! IQ er no dritt Tror det er flere som ikke "tog an" egentlig. edit: nå kan det nesten virke som jeg sikter til Rinoa. det gjør jeg ikke Endret 29. mai 2009 av 2ball(s) Lenke til kommentar
pineappl_e Skrevet 11. august 2009 Del Skrevet 11. august 2009 åååh, HA HA HA HAAA Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 13. februar 2010 Del Skrevet 13. februar 2010 Hvor får du sett kampen? MUTV? Jepp, betaler månedlig der. Er ganske billig, blir trukket 4 pund bare hver måned. Oki. Dumt, har bare norske kroner på kontoen HAHAHAHAHAHA humret litt for meg selv der ja.. =) Det er jo så dumt at det nesten blir for dumt! Lenke til kommentar
ignoreme Skrevet 13. februar 2010 Del Skrevet 13. februar 2010 Gammel tråd, men denne var bra! haha :!: Lenke til kommentar
Stjernestøv Skrevet 18. februar 2010 Del Skrevet 18. februar 2010 Herlig! Fikk fin effekt denne tråden. hehe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå