Rodswinger Skrevet 26. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 26. februar 2009 En time med nydelig vær,og jeg bestemte meg for å sende et prospektkort til alle på Akam. Litt bygning,litt natur,litt teknikk og litt rust til tomsi. Exif: 17mm f/7,1 1/500 ISO 100 Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 26. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 26. februar 2009 Hipp hurra - litt rust. Dette ble et velykket prospekt-kort. Og jeg fikk nesten lyst til å dra dit, men bare nesten. Det er fortsatt vinter der. Tom Lenke til kommentar
Rodswinger Skrevet 26. februar 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 26. februar 2009 Hipp hurra - litt rust. Dette ble et velykket prospekt-kort. Og jeg fikk nesten lyst til å dra dit, men bare nesten. Det er fortsatt vinter der. Tom Ja,men bare oppe i fjellene.Lavere begynner det å bli bart. Lenke til kommentar
kaian Skrevet 26. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 26. februar 2009 Et veldig fint prospektkort, du fanger stedet godt! Lenke til kommentar
kimare Skrevet 27. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 27. februar 2009 Dette var et fint bilde, men dersom jeg kan få pirke litt: 1. Nede til høyre ser du litt av kaien(?). 2. Ferga er på vei ut av bildet, og det skal man ikke gjøre i følge noen fotografiske regler (men jeg er ikke sikker på om det er negativet her, iom at det skaper en spenning i bildet....) Lenke til kommentar
dan83 Skrevet 27. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 27. februar 2009 bilde fremstår som veldig "hakkete" på min skjerm(båten), er det oppskarpet mye!? Lenke til kommentar
Rodswinger Skrevet 27. februar 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 27. februar 2009 Hei,det med kaien så jeg da jeg var ferdig med beskjæringen,og tenkte :Dette er noe for de skarpøyde på Akam,så jeg gjorde ikke noe mer med det,men jeg syns det er godt sett!(Hadde tross alt et mye større bilde) Hvordan båten er plassert i bildet tenkte jeg og på,men synes den samtidig er på vei inn i situasjonen med baugen imot. dan83:Nei,ikke skarpet så mye,skulle heller ikke være nødvendig med 1/500 sek.,og jeg sto godt og stødig da jeg tok det,veldig gode lysforhold,kan muligens være skaleringen,ser hva du mener. Takker så mye for kritikk,selv om dette mest var ment som en hilsen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå