Tor Tur Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 Etter å ha brukt headsettet i ca en måned knakk holderen til høytaleren (den svarte delen). Da jeg kom på spaceword fikk jeg beskjed om at garantien KUN dekket PRODUKSJONSFEIL og ikke noe annet... Men da jeg kjøpte headsettet fikk jeg beskjed at hvis det knakk eller på noen annen måte ble ødelagt så var det bare å levere det inn og få nytt... Jeg spurte hyggelig om det var noen måte jeg kunne få fiksa det, da lo han å sa at eneste måten jeg kunne fikse det på var å kjøpe nytt... Jeg er dritt lei løgn og dritt fra alle som jobber innen salg og såkalt service! Noen som vet hvordan jeg kan få fiksa headsettet mitt? Lenke til kommentar
coldheart572 Skrevet 27. februar 2009 Del Skrevet 27. februar 2009 Garantien dekker: • Utbedring av feil som oppstår ved normal bruk av produktet i hele produktets levetid Garantien dekker IKKE: Utbedring av feil som har oppstått ved unormal bruk. Kilde; http://koss.no/start.garanti.html Lenke til kommentar
Tor Tur Skrevet 28. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 28. februar 2009 Jeg er klar over hva garantien går ut på, men selgeren lovte meg en garanti som dekket alt, og når jeg kommer tilbake senere så ler han av meg. Spaceworld strømmen sender et nytt headsett til meg i posten. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå