Torbjørn T. Skrevet 4. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2010 (endret) Nei, for dette er ikkje matteassistansetråden. Red.: Såg ut som om du var på veg til å poste i nemnte tråd, so eg posta eit svar der: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=380500&view=findpost&p=15606776 Endret 4. mai 2010 av Torbjørn T. Lenke til kommentar
EskeRahn Skrevet 5. mai 2010 Del Skrevet 5. mai 2010 (endret) = Jeg ender med: Anyone? det må da blive altså som kolvereid skrev. Nævneren er 4-(-1)=5 Endret 5. mai 2010 av EskeRahn Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 5. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2010 Kan me ta mattediskusjonen i mattetråden? 1 Lenke til kommentar
wingeer Skrevet 8. mai 2010 Del Skrevet 8. mai 2010 Hvordan får en de parantesene som typisk er brukt i mengdelære, ved følger osv i LaTex? Jeg tenker på disse: {}. Lenke til kommentar
EskeRahn Skrevet 8. mai 2010 Del Skrevet 8. mai 2010 (endret) Hvordan får en de parantesene som typisk er brukt i mengdelære, ved følger osv i LaTex? Jeg tenker på disse: {}. fx \{\frac{2}{3}\} Endret 8. mai 2010 av EskeRahn Lenke til kommentar
wingeer Skrevet 16. mai 2010 Del Skrevet 16. mai 2010 Hvordan får en enhetsvektoren med hatt? Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 16. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 16. mai 2010 \hat{\mathbf{x}} eller \hat{\underline{x}}. Hatt kombinert med vektorpil vert vel litt mykje av det gode, men om du vil det, berre erstatt t.d \underline med \vec. Lenke til kommentar
compus Skrevet 13. september 2010 Del Skrevet 13. september 2010 I denne tråden finn de dei viktigaste kodane, medan ei litt meir fullstendig og meir hendig oppsatt oversikt er å finne her. (For spørsmål om LaTeX generelt, bruk Den middels store LaTeX-tråden.) Det er ein viss skilnad mellom miketex, som eg normalt nyttar, og mimetex. Nå er det slik at linkane i tråden som du viser til ikkje er aktive når eg er innlogga og kanskje kan ha mest bruk for dei. Kva kjem dette av? Kan det rettast opp? (Eg nyttar til vanleg Opera og har ikkje undesøkt om det er på same måten i dei andre nettlesarane mine.) Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 13. september 2010 Forfatter Del Skrevet 13. september 2010 Nå er det slik at linkane i tråden som du viser til ikkje er aktive når eg er innlogga og kanskje kan ha mest bruk for dei.Kva kjem dette av? Kan det rettast opp? Eg er redd eg er so dum at eg ikkje forstår akkurat kva du meiner. Kan du freiste å forklare ein gong til? Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 13. september 2010 Del Skrevet 13. september 2010 Ah, nyttig og bra Gammel tråd, men så den ikke før nå Lenke til kommentar
compus Skrevet 13. september 2010 Del Skrevet 13. september 2010 Nå er det slik at linkane i tråden som du viser til ikkje er aktive når eg er innlogga og kanskje kan ha mest bruk for dei.Kva kjem dette av? Kan det rettast opp? Eg er redd eg er so dum at eg ikkje forstår akkurat kva du meiner. Kan du freiste å forklare ein gong til? Eg skal freiste: Ein link skal leie fram til ei nettadresse (URL). Ein aktiv link leier til den rette (venta) adressa. Ein passiv link leier til ei ikkje-eksisterande (feil) adresse. Når eg er innlogga ser ikkje nettlesaren linkane i teksten. "Klikk for å se/fjerne spoilerteksten nedenfor", er frå ein brukarståstad linkar som skal få fram/ta vekk tekst. Eg har ikkje sett på kjeldekoden, men eg kan tenke meg at det er nytta JavaScript e.l. (Kjeldekoden i innlogga tilstand ville vel og forklare kvifor "linken" er "daud".) Når eg heilt konkret er logga inn og klikkar på ein slik "link" hender (sjølvsagt) ingen ting. Dersom eg loggar ut og gjer det same kjem den relevante teksten opp. Eg vonar dette er til å forstå! Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 13. september 2010 Forfatter Del Skrevet 13. september 2010 Aha, spoilerane fungerer ikkje, då er eg med. Prøv å byt skin, med nedtrekksmenyen heilt nederst til venstre på sida. Eg veit spoilerar ikkje fungerer i det nye skinet (som heiter «Diskusjon.no nybegynner (BETA)» i nemnte nedtrekksmeny), men i dei andre trur eg ikkje det er problem. Lenke til kommentar
compus Skrevet 13. september 2010 Del Skrevet 13. september 2010 Aha, spoilerane fungerer ikkje, då er eg med. Prøv å byt skin, med nedtrekksmenyen heilt nederst til venstre på sida. Eg veit spoilerar ikkje fungerer i det nye skinet (som heiter «Diskusjon.no nybegynner (BETA)» i nemnte nedtrekksmeny), men i dei andre trur eg ikkje det er problem. Takk det gjorde nytta! Eg hadde nok merka at sidene hadde endra seg utan å tenke meir over årsaka. Eg må vel uforvarande ha kome borti nedtrekksmenyen? Lenke til kommentar
2bb1 Skrevet 15. september 2010 Del Skrevet 15. september 2010 Driver med kjemiske likevekter - noen som vet koden for likevektslinjer? Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 15. september 2010 Forfatter Del Skrevet 15. september 2010 Har ikkje peiling på kjemi, kan du gje eit døme? Lenke til kommentar
2bb1 Skrevet 15. september 2010 Del Skrevet 15. september 2010 En høyrepil blir feil, og en venstrepil blir feil - det jeg trenger er to piler oppå hverandre som peker motsatt vei. Eksempel: http://www.niob.no/Dyn3Kj/3KjDokumentMal.cgi?DokHtm=Loslighet.htm&DokMappe=5-2.Felling&DokName=&DokIcon=faselikevekt Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 15. september 2010 Forfatter Del Skrevet 15. september 2010 Ein måte er å bruke stackrel, slik: [tex]A \stackrel{\leftarrow}{\rightarrow} B[/tex] Ikkje heilt optimalt, men det går an. Du kan flytte dei litt ned med raisebox, so passer dei litt betre på linja: [tex]A \raisebox{-3pt}{\stackrel{\leftarrow}{\rightarrow}} B[/tex] Lenke til kommentar
2bb1 Skrevet 15. september 2010 Del Skrevet 15. september 2010 Hmm, det var ikke gyldige koder i LaTeXiT som jeg har på min mac, mulig programmet ikke støtter like mye som forumet her. Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 16. september 2010 Forfatter Del Skrevet 16. september 2010 Fungerte ikkje den fyrste versjonen, utan raisebox, heller? Veit ikkje om eg kan hjelpe meir. Har ikkje Mac, so eg kan ikkje teste det sjølv heller. Når det er sagt so er det litt forskjellar mellom mimetex og vanleg LaTeX. raisebox-kommandoen fungerer t.d ikkje i mattemodus i vanleg LaTeX, trur eg. Lenke til kommentar
2bb1 Skrevet 16. september 2010 Del Skrevet 16. september 2010 Nei, dessverre. Så får heller printe ut og tegne på pilene selv. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå