plakatmannen Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 Jeg fikk Burnout Paradise Ultimate Box fra Play.com i dag, men da jeg puttet det inn og skulle starte det fikk jeg en svart skjerm med to grå firkanter i toppen. Spillet kommer opp i menyen, og "bakgrunnsbildet" før man starter selve spillet fungerer. Hva kan dette skyldes? Bør jeg kontakte Play.com? Lenke til kommentar
Senyor de la guerra Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 Ps3-en har nok tatt kvelden, feilsøk eller kontakt play Lenke til kommentar
plakatmannen Skrevet 26. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 26. februar 2009 Andre spill funker fint. Det er det som er merkelig. Ideer? Lenke til kommentar
Haansi Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 Ville tatt kontakt med play. Lenke til kommentar
plakatmannen Skrevet 26. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 26. februar 2009 Har skrevet til dem nå. Håper på svar iløpet av morgendagen. Poster igjen da. Lenke til kommentar
plakatmannen Skrevet 28. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 28. februar 2009 (endret) Jeg fikk en auto-mail fra Play med instrukser for hvordan spillet skulle sendes i retur, og jeg ville da etterpå få igjen pengene. Hva vil jeg få igjen? Kun prisen for spillet, eller også fortollingsgebyr og mine frakt-utgifter ved å sende det tilbake? Vet rett og slett ikke om jeg gidder å sende det tilbake hvis jeg må betale sendingen og tollgebyr på nytt. Da vil dette spillet komme på 5-600kr, og kan kjøpes for 300kr i norske butikker. Går det an å bytte det noen plass i Norge, så man slipper utgiftene med Play? Endret: Jeg fant ut at de vil refundere fraktkostnadene, men hvordan er det med fortollingsgebyret? Endret igjen: Jeg fant ut at problemet var oppløsningen. Burnout Paradise kunne bare kjøre under 720p, mens tven sto i 1080. Nå funker det fint Endret 28. februar 2009 av plakatmannen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå