Gå til innhold

Spill fra Play.com virker ikke

plakatmannen

Anbefalte innlegg

Jeg fikk Burnout Paradise Ultimate Box fra Play.com i dag, men da jeg puttet det inn og skulle starte det fikk jeg en svart skjerm med to grå firkanter i toppen. Spillet kommer opp i menyen, og "bakgrunnsbildet" før man starter selve spillet fungerer. Hva kan dette skyldes? Bør jeg kontakte Play.com?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg fikk en auto-mail fra Play med instrukser for hvordan spillet skulle sendes i retur, og jeg ville da etterpå få igjen pengene. Hva vil jeg få igjen? Kun prisen for spillet, eller også fortollingsgebyr og mine frakt-utgifter ved å sende det tilbake?

Vet rett og slett ikke om jeg gidder å sende det tilbake hvis jeg må betale sendingen og tollgebyr på nytt. Da vil dette spillet komme på 5-600kr, og kan kjøpes for 300kr i norske butikker. Går det an å bytte det noen plass i Norge, så man slipper utgiftene med Play?

Endret:

Jeg fant ut at de vil refundere fraktkostnadene, men hvordan er det med fortollingsgebyret?

Endret igjen:

Jeg fant ut at problemet var oppløsningen. Burnout Paradise kunne bare kjøre under 720p, mens tven sto i 1080. Nå funker det fint :)

Endret av plakatmannen
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...